Help ben gevallen!!

MissNitro

MF veteraan
4 jul 2003
9.134
0
Gisteren, 7 juli, ben ik flink onderuit gegaan met mijn motortje. |(
Ben op een of andere manier rechtdoor gereden in een bocht, vlak langs een paal en een meterdiepe kuil.
Daarna onderuitgegleden en vol op de linkerkant terechtgekomen.
Zowel de motor (Honda VTR 250 uit '89) als ik.
Ik heb verder weinig, de spieren in mijn nek en rug zitten een beetje vast en een blauwe heup.
Het voorste deel van de kuip aan de linkerkant is eraf en gescheurd.
Die scheur is niet zo erg, maar de bevestigingspunten (aan het kuipdeel) zijn eraf.
De motor zelf doet het nog wel gelukkig.
Ik heb al heel veel motorsloperijen afgebeld, maar niemand heeft onderdelen van een VTR 250 liggen.
Heeft iemand nog een idee, hoe ik het verder aan kan pakken.
Heb net mijn rijbewijs en mijn motor. '(
MissNitro
 
Allereerst: klote voor je. '(

In de laatste PB stond een artikel over plastic lassen. Misschien dat dat wat is? Naar men schrijft is het ideaal voor weer vast lassen van afgebroken delen en ook heel stevig.
 
Shit da's zonde!

Alles wel goed met jou, gelukkig.
Helaas kan ik je niet helpen. Zijn de bevestigingspunten niet te repareren?
Sterkte iig.

Zie ook reactie van Orpheus, die was me voor.
 
'( Gelukkig ben je zelf nog redelijk heel.
Heb je enig idee hoe het gebeurd is? Iig succes met opknappen!

Ik heb wat uitroeptekens uit de titel verwijderd.
 
K*T voor je.

Wel fijn dat je zelf (redelijk :? ) OK bent.

Veel succes met het herstel (zowel jij als motor)
 
Hé hallo, nee het kwam gelukkig niet door de remblokjes die zijn nog oké.
Geen idee hoe het gebeurd is, zat een beetje te suffen, denk ik :?
Was volgens mij te veel bezig met het busje dat me tegemoet kwam en dat het gras steeds dichter bij kwam, ik weet het niet goed.
Maar het is gebeurd en ik hoop dat mijn motor nog te maken is.
Wat is trouwens de 'PB'?
Missy
 
Gelukkig heb jij niet zoveel, de motor komt wel weer goed. En er bestaat inderdaad iets van plastic lassen, heb het ook eens gebruikt. Is een soort 2componenten lijm, gelijmde deel wordt meestal harder dan het was, weet alleen het merk niet meer die dat verkoopt.

Beterschap
 
Heel sneu voor je.
Je was nog wel zo blij met je speciale import.

Ik zou daar toch niet meer op gaan rijden totdat ie door een monteur is nagekeken.

Maar ik hoop wel dat dit je niet ontmoedigd. We hebben hier namelijk alle vrouwen hard nodig aan de reaties hier af en toe te zien ;)
 
Gelukkig heb jij niet zoveel, de motor komt wel weer goed. En er bestaat inderdaad iets van plastic lassen, heb het ook eens gebruikt. Is een soort 2componenten lijm, gelijmde deel wordt meestal harder dan het was, weet alleen het merk niet meer die dat verkoopt.

Beterschap
Nee, dat is het niet. Het is echt lassen. Dus met een soort van soldeerbout waarmee je dan een staaf van hetzelfde materiaal als de kuip gebruikt om de delen weer aan elkaar te smelten. Ik zal vanavond eens kijken of ik het stukje kan vinden.
 
ja dat was ff schrikken ik zal mn best doen om hem weer zo snel mogelijk op de weg te krijgen!we zouden nl naar de ardennen op vacancie gaan! :) Met de hulp van iedereen op t forum gaat dat best lukken :] !nb wie weet kuipdelen te koop van een honda vtr 250 uit 89 kleur maakt niet uit!!!!!!!!!we hebben bijna alle motorsloperijen gebeld '( ,tot op heden geen succes!wie heeft de gouden tip??? :} :} :}
GROETJES t vriendje van missy nitro :+
 
Shit heh missnitor :( nu al '(

Onderdelen voor een vtr ben ik nog nooit tegengekomen, mijn kappen zitten daarom ook gelast en met ty-wraps aan elkaar, tis niet de mooiste oplossing maarja kan niet echt anders...

Kleine kans dat je nu as zondag meegaat met die 25 kW toer denk ofnie? Jammer.

Suc6 iig met de motor, en laat nog eens wat horen hoe het er mee staat
 
klote voor je ;(

Mocht je nou het kappenwerk niet meer gerepareerd krijgen kun je er een leuk streetfightertje van maken!

Kom je nog wel op de 25kw meeting?
 
Damn, geen scanner thuis en geen PB (uitgeleend |( ). Misschien dat ik 'm straks ff kan halen, dan probeer ik het morgen op mijn werk te scannen.
 
Mdi leverd die kuipen wel compleet. Maar dan heb je het wel over een imitatie kuip die ongespoten € 599,- moet kosten ;( |(

Je kan ook je vtr met schade verkopen en een 400ccer kopen bij die jongen die altijd die 400tjes opknapt....IK dus O-)
 
je bent wel een flink eind doorgegleden...dat je je in de tussentijd nog aangemeld en voorgesteld hebt op het forum.

Sterkte ermee.
 
Nee, dat is het niet. Het is echt lassen. Dus met een soort van soldeerbout waarmee je dan een staaf van hetzelfde materiaal als de kuip gebruikt om de delen weer aan elkaar te smelten. Ik zal vanavond eens kijken of ik het stukje kan vinden.

Gebeurt dat lassen niet met een speciale fohn??? Ik heb op mijn stage ook verschillende soorten kunstof gelast, en daar deden we het met een fohn en toevoegen van precies hetzelfde materiaal als het te lassen materiaal.

ontopic, zolang je zelf niets hebt is het niet erg. De rest doet er dan niet toe. (al is het wel klote)
 
Balen dat ie verrot is. Altijd lullig zo'n simpel valpartijtje.

Wellicht via ebay.de ? Wordt echt veel aangeboden, en wie weet staat er wat tussen.
 
Echt klote zeg :( , we zullen je dus ook niet zien op de 25kw meeting, of wel?
maar in ieder geval heb je zelf niks ;) . Sterkte met het vinden van je onderdelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan