Help!! Betrouwbaar adres voor motorhuur India gezocht Help!!

I know, ik doe niet anders. Websites van verhuurbedrijven lijken op het oog nog zo betrouwbaar, maar zijn het vaak niet. Ook recensies zijn gemanipuleerd, dus dat maakt het zoeken erg lastig. Ik ga eveneens gestaag door met het zoeken en lezen van recensies, maar je weet het maar nooit..
Wat moet er precies betrouwbaar aan zijn? Als de motoren het goed doen, wat heb je dan nog meer nodig?
Kun je aangeven wat je eisen zijn waar zo'n bedrijf aan zou moeten voldoen?

Je kan ook een georganiseerde tour doen waarbij alles inbegrepen zit, maar daar is de prijs dan ook naar
 
Wat moet er precies betrouwbaar aan zijn? Als de motoren het goed doen, wat heb je dan nog meer nodig?
Kun je aangeven wat je eisen zijn waar zo'n bedrijf aan zou moeten voldoen?

Je kan ook een georganiseerde tour doen waarbij alles inbegrepen zit, maar daar is de prijs dan ook naar


We hebben de vluchten al geboekt, en hebben vanaf nu nog exact drie week om dit te regelen. Onze(huwelijks)reis begint op 2 september, het avontuur helaas nu al. Dwz dat we dit op korte termijn gerealiseerd moeten hebben. We dachten alles goed voor elkaar te hebben en hebben de reisplanning hier op gebaseerd, op 24 september gaan we door naar indonesie voor de rest van onze reis. Mij gaat het er om dat ik dit geregeld heb voordat ik we daadwerkelijk het huwelijksbootje en vervolgens het vliegtuig stappen. Ik wil graag zeker van mijn zaak zijn en niet voor verassingen komen te staan als we de motoren op gaan halen. Dus mocht er iemand zijn die goede ervaringen heeft met een motorcyclerent bij voorkeur in de buurt van Shimla dan hoor ik het graag. Mocht iemand goede ervaringen hebben met een motorcycle rent ergens aan de voet van of in de Himalaya dan hoor ik het ook erg graag.
 
We hebben de vluchten al geboekt, en hebben vanaf nu nog exact drie week om dit te regelen. Onze(huwelijks)reis begint op 2 september, het avontuur helaas nu al. Dwz dat we dit op korte termijn gerealiseerd moeten hebben. We dachten alles goed voor elkaar te hebben en hebben de reisplanning hier op gebaseerd, op 24 september gaan we door naar indonesie voor de rest van onze reis. Mij gaat het er om dat ik dit geregeld heb voordat ik we daadwerkelijk het huwelijksbootje en vervolgens het vliegtuig stappen. Ik wil graag zeker van mijn zaak zijn en niet voor verassingen komen te staan als we de motoren op gaan halen. Dus mocht er iemand zijn die goede ervaringen heeft met een motorcyclerent bij voorkeur in de buurt van Shimla dan hoor ik het graag. Mocht iemand goede ervaringen hebben met een motorcycle rent ergens aan de voet van of in de Himalaya dan hoor ik het ook erg graag.
Als het je puur om ervaringen gaat, dan zou ik suggereren om op zoek te gaan naar mensen die zo'n trip al gedaan hebben

Via blogs, youtube filmpjes of artikelen kun je personen proberen te benaderen en hen te vragen naar de ervaringen met het huren en de trip zelf

Bijvoorbeeld deze blog

Of deze blog

Die vervolgens doorlinkt naar vragen van lezers

Hier nog eentje

Of een youtuber
Of deze

Je kan proberen contact op te nemen met de schrijvers van de blogs of de youtubers om zo meer informatie en ervaringen op te vragen met verhuurbedrijven
 
Laatst bewerkt:
Als het je puur om ervaringen gaat, dan zou ik suggereren om op zoek te gaan naar mensen die zo'n trip al gedaan hebben

Via blogs, youtube filmpjes of artikelen kun je personen proberen te benaderen en hen te vragen naar de ervaringen met het huren en de trip zelf

Bijvoorbeeld deze blog

Of deze blog

Die vervolgens doorlinkt naar vragen van lezers

Hier nog eentje

Of een youtuber
Of deze

Je kan proberen contact op te nemen met de schrijvers van de blogs of de youtubers om zo meer informatie en ervaringen op te vragen met verhuurbedrijven

Je hebt me al een eind op weg geholpen en ben inmiddels in gesprek! Super bedankt man!! Ik zal de vorderingen hier wel posten!
 
Top! Hoop dat je vindt wat je zoekt :t
Alvast gefeliciteerd met het huwelijk en veel plezier met de reis!

Heel erg bedankt man!!

Zoals gezegd met iemand in gesprek, voor 14 dagen motorhuur. Bevestigde dat je vanaf Leh een fine krijgt als je gepakt wordt met een motor die daar niet gehuurd is, duseen beste boete krijgt( zoals het vermoeden bestond van een reageerder). Hierop was mijn antwoord dat ik in dat geval de motoren maar 8 ipv 14 dagen wilde huren en dat ,van hetgeen ik bespaar, ik hem 50% offrecord geef. Zijn antwoord was dan ook "No thank you! that is not required.
i run this company as a passion and not in it for the money. it's for the love of motorbikes and showcasing the beauty my country has to offer to the world.

mwah best okay dacht ik zo
 
Laatst bewerkt:
Hallo Eelke, ik heb je een PB gestuurd !
Goede reis en veel Enfield plezier.
Hadden afgelopen weekend in Bakkeveen, dus bij jou dicht in de buurt, het
jaarlijkse Royal Enfield treffen met een heel stelletje '' echte'' Himalaya kenners.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Eelke, ik heb je een PB gestuurd !
Goede reis en veel Enfield plezier.
Hadden afgelopen weekend in Bakkeveen, dus bij jou dicht in de buurt, het
jaarlijkse Royal Enfield treffen met een heel stelletje '' echte'' Himalaya kenners.

Dank je wel Paul!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan