Help bij opstart motor

Deepske

Rookie
4 sep 2004
10
0
Belgie planeet Ardkloot
bij het strippen van mijn motor ben ik wat ver gegaan. En nu staat ie helemaal in zijn blootje chassis met motorblok en rollend gedeelte. koelsysteem met lucht, nieuwe koppeling is nieuwe olie, enz...
Waar moet ik zeker mijn aandacht op vestigen bij het herinstalleren body en heropstarten motor. Nieuw koelvloeistof in het reservoir doen is niet voldoende dunk me...snap je?? ontluchting koelleidingen? radiotor ontluchten?
Alvast Thanx in Progresss
 
Koelvloeistof erin en als je hem voor het eerst start en warmdraaid het koelvloeistofpeil in de gaten houden en bijvullen als hij op temperatuur is en de thermostaat open is. Het peil zakt dan omdat er dan koelvloeistof gaat circuleren. Wat knijpen in slangen wil ook wel helpen als er teveel lucht inzit naar jou idee. Zo zou ik het doen. Verdere tips om een en ander terug te bouwen heb ik niet. Gewoon alles in omgekeerde volgorde terug bouwen volgen de lofo methode op z'n jbf.
 
Nou alvast bedankt. Nu zit ik weer met het probleem dat ik mijn body met name het kontje zelf wil aanpassen. Ik heb het idee in mijn hoofd maar weet niet hoe ik de vorm moet verkrijgen. Ik heb wel ervaring met epoxy en polyester. Epoxy zou beter zijn tegen trillingen en hecht zich beter IN plastic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan