Help, bijna motor gejat!!!!!!!

Of op de zolder stallen :+
Nu nog uitvinden hoe je em daarboven krijgt. Ze krijgen em iig ook niet makkelijk naar beneden :+
 
Of op de zolder stallen :+
Nu nog uitvinden hoe je em daarboven krijgt. Ze krijgen em iig ook niet makkelijk naar beneden :+
of zo hè....

full
 
Zit me af te vragen, aangezien je er toch niet op rijdt nog, dus weinig risico op problemen of zo. Kan iemand anders met een A-tje hem niet tijdelijk op zijn naam zetten en verzekeren. Wel goede bekende natuurlijk ;)
T'is maar een ideetje ,als het kan zal het vast goedkoper zijn.

Succes ermee
 
Zit me af te vragen, aangezien je er toch niet op rijdt nog, dus weinig risico op problemen of zo. Kan iemand anders met een A-tje hem niet tijdelijk op zijn naam zetten en verzekeren. Wel goede bekende natuurlijk ;)
T'is maar een ideetje ,als het kan zal het vast goedkoper zijn.

Succes ermee
hallo met ....

ja hallo met Friezinnetje, ik wil graag een motor verzekeren

okee, wat is uw kenteken ?

dat heb ik niet .....

tuutuutuut....jammer joh ;)
 
hallo met ....

ja hallo met Friezinnetje, ik wil graag een motor verzekeren

okee, wat is uw kenteken ?

dat heb ik niet .....

tuutuutuut....jammer joh ;)

Geen kenteken, oeps dawissik nie :o
Neeeh, dan gaat het niet door :+

[me]Friezinnetje moet beter lezen[/me]
 
Je mag je bike ook bij mij neerzetten, ik ben er echt heel lief voor.... ;)


Het is natuurlijk achterlijk dat ze weer van die k*tideeën hebben om andermans bike te jatten :(
Gelukkig kan je em toch verzekeren, anders krijg je zowaar slapeloze nachten... B|


Succes met de verzekering en met het halen van je stempeltje...
 
hallo met ....

ja hallo met Friezinnetje, ik wil graag een motor verzekeren

okee, wat is uw kenteken ?

dat heb ik niet .....

... heeft dan misschien u voor mij de meldcode, dat zijn de laatste 4 cijfers van het framenummer.

Ja dat heb ik, 5463

ok hoe wilt u de motor verzekeren... bladiebla.... laat u even weten wat het kenteken is zodra u de heeft?

dank u.

(Univé gesprek..... het kan dus wél)
 
heb ff goed rondgebeld en heb een verzekeringsagent gevonden die em wil en kan verzekeren tegen diefstal.......phewwwwwwwwwww

Weet nog niet wat het kost maar dat hoor ik later vandaag......maar dat kan me eingelijk ook niets schelen...........
Je gaat hem toch niet verzekeren tegen diefstal en dan vervolgens wachten tot die gejat wordt :? Dat kost je heel veel geld en daarmee heb je nog steeds geen motor meer.
Andere plaats stallen zou ik als eerste doen en daarnaast misschien nog verzekeren.
 
op de zakelijke polis van de garage verzekeren onder de handelsvoorraad of inventaris/zaken. jouw deel van de premie aan die vriend betalen en klaar is klara.
 
heb zojuist via mail binnengekregen hoeveel het gaat kosten om em te verzekeren , Wa Casco dat is................

1075 Euro per jaar................pffffffffffffffff


Ga ff Unive bellen, kijken of het daar beter is.......
 
Je mag je bike ook bij mij neerzetten, ik ben er echt heel lief voor.... ;)


Het is natuurlijk achterlijk dat ze weer van die k*tideeën hebben om andermans bike te jatten :(
Gelukkig kan je em toch verzekeren, anders krijg je zowaar slapeloze nachten... B|


Succes met de verzekering en met het halen van je stempeltje...
Als tie bij jou niet gejat wordt kom ik er nu aan!!!!
 
Ik zou aan die man vragen of je hem tijdelijk in het gebouw van de anwb mag stallen en dan eens kijken wat hij daarop te zeggen heeft
 
Als tie bij jou niet gejat wordt kom ik er nu aan!!!!

Ben je er al, Lady???
Hij zegt dattie er heel lief voor is, niet dattie bij hem niet gejat wordt :+

[me]Friezinnetje heeft ook nog wel ruimte voor een motor over, maar durft dit niet aan te bieden, het zal toch.....NEEEhh.Ik moet er niet aan denken.[/me]
 
heb zojuist via mail binnengekregen hoeveel het gaat kosten om em te verzekeren , Wa Casco dat is................

1075 Euro per jaar................pffffffffffffffff


Ga ff Unive bellen, kijken of het daar beter is.......
Om 'm te verzekeren tegen diefstal is WA+ of WA+BEPCA(beperkt casco) al voldoende.
Volledig casco als je er toch niet op mag rijden is weggegooid geld.
En ga even na of volledig casco wel zinvol wordt wanneer je wel al je papieren hebt (ouder dan 5 jaar al snel niet meer) afweging premie/dagwaarde
 
Ben je er al, Lady???
Hij zegt dattie er heel lief voor is, niet dattie bij hem niet gejat wordt :+

[me]Friezinnetje heeft ook nog wel ruimte voor een motor over, maar durft dit niet aan te bieden, het zal toch.....NEEEhh.Ik moet er niet aan denken.[/me]
Jamaar als jij je naam eer aan doet is Friesland wel een beetje ver, volgens mij woont rem dichterbij toch????
 
... heeft dan misschien u voor mij de meldcode, dat zijn de laatste 4 cijfers van het framenummer.

Ja dat heb ik, 5463

ok hoe wilt u de motor verzekeren... bladiebla.... laat u even weten wat het kenteken is zodra u de heeft?

dank u.

(Univé gesprek..... het kan dus wél)

snap het niet hoor...bel net ook met unive en volgens die dame daar kant het dus niet?????
 
Jamaar als jij je naam eer aan doet is Friesland wel een beetje ver, volgens mij woont rem dichterbij toch????


Klopt, ik woon maar een slordige 90 kilometer bij je vandaan. Da's peanuts in vergelijking met Friesland... ;)

En net als Friezinnetje kan ik niet beloven dat jouw mooie bike hier niet gejat wordt en hij staat er dan nog steeds onverzekerd bij. Al zou hij hier wel uit het zicht staan in mijn houten schuur... :X
 
snap het niet hoor...bel net ook met unive en volgens die dame daar kant het dus niet?????

Kijk, dat is nou het probleem van grote instanties zoals verzekeringen en bv KPN.
Het maakt zo vreselijk uit wie je op dat moment aan de lijn hebt. Stel je belt morgen weer met dezelfde vraag, ander persoon, blijkt het soms no problem te zijn.
Maak zoiets zo vaak mee :r

En ja, ik woon in friesland, maar geef je geen "hij wordt niet gejat "verzekering ;)
 
Toen ik mij bike ben gaan verzekeren (bij unive) vroegen ze eerst naar mij meldcode en daarna pas naar kenteken er werdt verteld als ik die niet had dat het geen probleem zal wezen, alleen doorgeven als ik er een had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan