HELP! Burgman, Majesty of toch SilverWing????

scooty now

Rookie
4 nov 2009
3
0
Hoofddorp
Help! Ik ga van mijn moterfiets af (Suz SV650sABS), en wil straks verder met motorscoot.
Ik heb moeite met vergelijken. Geen dealer kunnen vinden die een volledig vergelijk geeft. Mijn interesse gaat uit naar:
Suzuki Burgman 400AZ
Yamaha Majesty 400abs
Honda SilverWing T400.

De T-max word me te duur, en te weinig bergruimte. De Suz650A Ex te zwaar en duur.

Ik rij woon-werk 30km. Helft over snelweg, rest door drukke stad.
Soms met duopassagier.
Ik heb bergruimte nodig, ABS, comfort, snelheid (vnml acceleratie :) )
Alle zijn prima scooters, dat geloof ik wel. En het is een luxe dat ik mág kiezen....alleen wil ik de 'beste' keuze maken.

Wie heeft op deze scoots al proefgereden? En kan een vergelijk maken... Alle info welkom. Heb al aardig wat gelezen of internet. Maar een direct vergelijk tussen deze machines niet gevonden. De 'looks' zijn allemaal wel okay.
Ik wil een utopie: sportief comfort, gebruiksgemak en kwaliteit voor een redelijk bedrag.
Tja.... Wie help met info.....Please..... *O*
 
:W Partrick
full
Suc6
:] Als je een icoon wilt of resizen, even hier vragen 8-)

full
 
Ben de juiste persoon voor je probleem,heb motorscooters uit italie geimporteerd en ben dus in de gelegenheid geweest wat van dat spul te rijden.
Helaas niet alles wat jij opnoemd maar hoop je toch een goed beeld te laten krijgen.
Heb zelf nu een Honda 600FJS.Is een geweldige scooter vooral de kwaliteit is top.Helaas is het verbruik veel te hoog rustig 1 op 12.burgman 400 ook gereden is voor woonwerk top lekker zuinig en loopt altijd.Aprilia sprint oude en nieuwe.De oude (die met de dikke kont) is echt top is zuinig,goedkoop in de 2de hands markt en voorzien van leuke speeltjes.De nieuwe is strakker maar de zit positie is voor mij er te veel bovenop.Als je voor nieuw gaat koop de honda of suzuki (yamaha is te duur) 2de hands de Aprilia sprint oud model.
succes met je keuze.
 
Hey black cold bedankt (en de andere voor het warme welkom), voor de reactie.
Deze week even een proefritje of 2 maken.... Het gaat idd de suz of honda worden.

wordt vervolgd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan