HELP !!! Cardanaandrijving

Bontekoe

Rookie
22 mrt 2002
18
0
Voorst (gem. Voorst)
Kan iemand mij helpen aan een verzamelstaat van custom of choppers met cardanaandrijving.
20 maal 1 antwoord is ook goed hoor.
Alvast bedankt en een prettig weekend *D
 
Bedankt voor alle concrete antwoorden.
Hier kan ik wat mee. Not.
Ik wil op korte termijn gaan rijden en heb maximaal € 2700,- te besteden.
De rest draag ik af aan de Chef Staf van het gezin.
Met een besteding van € 2700,- kan ik precies mijn gezin 9 maanden niet te eten geven en niet kleden. Mijn kinderen zijn nu nog op dusdanige leeftijd dat ze dit later niet meer kunnen herinneren en mijn vrouw beseft nu nog niet dat het kleed en eetgeld hiervoor gebruikt gaat worden (blond ja).

a) Heb ik dus niets aan nieuwe motorbladen met nieuwe prijzen.
b) Heb ik geen tijd om andere bladen door te lezen omdat dat de vertraging van het besef van mijn vrouw dan gecompenseerd is door haar instinct.

Het model motor maakt mij niets uit. Dames model of 250 CC, roze of jap, ik vind alles goed.
Het gaat mij erom dat ik weer rijd.

Vanaf nu dus graag alleen antwoorden waar ik wat mee kan, anders zullen jullie mij nooit meer zien als collega motorrijden op het asfalt en dat zou jammer zijn, want ik ben best wel tof om erbij te hebben.
Bedankt en de groeten en als ik weer rijd, zal ik in ieder geval niet terug zwaaien naar de bovenstaande antivrienden met hun grappige antwoorden.
Peter B.
 
Bedankt voor alle concrete antwoorden.
Hier kan ik wat mee. Not.
Ik wil op korte termijn gaan rijden en heb maximaal € 2700,- te besteden.
De rest draag ik af aan de Chef Staf van het gezin.
Met een besteding van € 2700,- kan ik precies mijn gezin 9 maanden niet te eten geven en niet kleden. Mijn kinderen zijn nu nog op dusdanige leeftijd dat ze dit later niet meer kunnen herinneren en mijn vrouw beseft nu nog niet dat het kleed en eetgeld hiervoor gebruikt gaat worden (blond ja).

a) Heb ik dus niets aan nieuwe motorbladen met nieuwe prijzen.
b) Heb ik geen tijd om andere bladen door te lezen omdat dat de vertraging van het besef van mijn vrouw dan gecompenseerd is door haar instinct.

Het model motor maakt mij niets uit. Dames model of 250 CC, roze of jap, ik vind alles goed.
Het gaat mij erom dat ik weer rijd.

Vanaf nu dus graag alleen antwoorden waar ik wat mee kan, anders zullen jullie mij nooit meer zien als collega motorrijden op het asfalt en dat zou jammer zijn, want ik ben best wel tof om erbij te hebben.
Bedankt en de groeten en als ik weer rijd, zal ik in ieder geval niet terug zwaaien naar de bovenstaande antivrienden met hun grappige antwoorden.
Peter B.

Je vroeg er om. Als je nu gevraagd had "Wie weet een 2e handsje met cardan voor < 2700 Euro" dan was je wel serieus genomen.
 
Bedankt voor alle concrete antwoorden.
Hier kan ik wat mee. Not.
Ik wil op korte termijn gaan rijden en heb maximaal € 2700,- te besteden.
Het model motor maakt mij niets uit. Dames model of 250 CC, roze of jap, ik vind alles goed.
Het gaat mij erom dat ik weer rijd.

Vanaf nu dus graag alleen antwoorden waar ik wat mee kan, anders zullen jullie mij nooit meer zien als collega motorrijden op het asfalt en dat zou jammer zijn, want ik ben best wel tof om erbij te hebben.
Bedankt en de groeten en als ik weer rijd, zal ik in ieder geval niet terug zwaaien naar de bovenstaande antivrienden met hun grappige antwoorden.

Jij maakt vrienden hier :} :P

Johnv gaf toch een nuttig antwoord?

Honda vt en vf serie hebben cardan en zijn niet duur en in overvloed verkrijgbaar.

250 cc is trouwens wel erg weinig. Koop dan een brommer })
 
Nubo in Hypo heeft er nog 1, een rode in mindere staat.
Weet dit toevallig omdat mijn maat er momenteel ff op rond mag rijden in afwachting van zijn nieuwe R1100S. Dat ding rijd evengoed nog lekker door en bij terugschakelen hoor je een enorme knal. Hoef je i.i.g. niet te toeteren als je de bebouwde kom in gaat ;)

C.U.


:j
 
Nubo in Hypo heeft er nog 1, een rode in mindere staat.
Weet dit toevallig omdat mijn maat er momenteel ff op rond mag rijden in afwachting van zijn nieuwe R1100S. Dat ding rijd evengoed nog lekker door en bij terugschakelen hoor je een enorme knal. Hoef je i.i.g. niet te toeteren als je de bebouwde kom in gaat ;)

C.U.


:j

tegenwoordig geen Nubo meer......is motoport geworden.
 
Bedankt voor alle concrete antwoorden.
Hier kan ik wat mee. Not.
Ik wil op korte termijn gaan rijden en heb maximaal € 2700,- te besteden.
De rest draag ik af aan de Chef Staf van het gezin.
Met een besteding van € 2700,- kan ik precies mijn gezin 9 maanden niet te eten geven en niet kleden. Mijn kinderen zijn nu nog op dusdanige leeftijd dat ze dit later niet meer kunnen herinneren en mijn vrouw beseft nu nog niet dat het kleed en eetgeld hiervoor gebruikt gaat worden (blond ja).

a) Heb ik dus niets aan nieuwe motorbladen met nieuwe prijzen.
b) Heb ik geen tijd om andere bladen door te lezen omdat dat de vertraging van het besef van mijn vrouw dan gecompenseerd is door haar instinct.

Het model motor maakt mij niets uit. Dames model of 250 CC, roze of jap, ik vind alles goed.
Het gaat mij erom dat ik weer rijd.

Vanaf nu dus graag alleen antwoorden waar ik wat mee kan, anders zullen jullie mij nooit meer zien als collega motorrijden op het asfalt en dat zou jammer zijn, want ik ben best wel tof om erbij te hebben.
Bedankt en de groeten en als ik weer rijd, zal ik in ieder geval niet terug zwaaien naar de bovenstaande antivrienden met hun grappige antwoorden.

Peter B.
Ik vind het antwoord van JohnV en van EdwinO helemaal zo gek nog niet.
Verder meld je niet dat je een 2e hands motor zoekt, hoe moeten wij dat nou weten?
En je vergeet ook nog eens te melden dat je geen tijd/zin hebt om motorbladen door te nemen.

En het vet gedrukte stuk is nou niet echt een vriendelijke binnekomer :( . Misschien de volgende keer een wat duidelijkere vraag stellen, dan krijg je misschien wel het antwoord dat je wilt.
 
Ik weet nog wel een Virago 535 te koop, omgeving Arnhem. stuk of 40.000 km's, onderhoud is bekend, prijs circa ? 1.500,- geloof ik (is van een vriendin). Interesse, mail me dan effe.
 
Staat bij Safe in Almelo nog een shadow 1100 te koop (voor de duidelijkheid, dit is een honda ;) ) moet 1700 euro kosten met 6 maanden garantie (waar zit toch dat t*?ng euroteken op dit toetsenbord).

Verder heb ik daar nog een paar virago's e.d gezien maar daar weet ik zogauw de prijs niet van.

Antwoord serieus genoeg :? })

P.S.nee ik werk zelf niet bij Safe :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan