Help de DISA groter maken!

Het shirt, euh jurk word vast getest!
 

Bijlagen

  • 20201015_135658.jpg
    20201015_135658.jpg
    827,3 KB · Weergaven: 15
Volgens mij omschrijf ik het wybertjes model.
Dat past precies tussen twee zandlopers in. Daar zou ik dan weer geen bezwaar tegen hebben.
 
  • Haha
Waarderingen: EHE
Shirt past prima, ruim genoeg. zelfs met mijn horecaspoiler pas ik er nog in, hopelijk krimpt hij niet teveel in de was. Daar is natuurlijk een oplossing voor om hem niet te wassen.

Bedankt.

Benno
 
Had dit dus gemist, maar graag nog 1x XL richting Genemuiden ☺
Komt in orde, er komen vast nog wel een paar nabranders. Op Facebook doe ik dat soort dingen niet. Dan staan we straks productie te draaien voor mensen die we niet eens kennen. De shirtjes zijn een grapje, geen verdienmodel.
Ohhhhhh te laat voor bestellen????
Kan ik nog gaan voor 2 stuks xxl??
ik ga voor je kijken

nabranders... ;)

Doet mij dan ook maar een nabrander als dat nog kan . Iets kleiner maatje dan hevu graag. O-)
(L, 1st.)
 
Shirtjes voor Hevu hebben we nog voorbedrukt liggen en gaan dus snel op de post, die van RDZ moet nog gemaakt worden.
 
Shirtjes voor Hevu hebben we nog voorbedrukt liggen en gaan dus snel op de post, die van RDZ moet nog gemaakt worden.
Als voor ééntje productie draaien wat veel overhead heeft. Dan mag je het evt nog even in de wacht zetten.
Ik dacht juist aan te haken bij de nabranders omdat dat voor jullie efficiënter is. ;)
 
Ook binnen hier, inclusief twee voor de kleine dames als verassing. Heel attent!!

Ben hier niet veel meer, maar kom af en toe wel ff langs.
 
FF oma wakker maken...
Ik was deze week bezig om stickers te scannen voor de site van Leicester Phoenix Motorcycle Club .
Leuke site , daar moeten jullie ens op gaan kijken:

Maar terug naar de stickers...Iemand had mij op het BOT een velletje stickers in m'n handen gedrukt ,
en ik was eigelijk wel benieuwd wat de DISA was.
Dus ik aan het google , en uiteindelijk vond ik de site...en kwam daarop ook m'n naam tegen.
Geen probleem hoor , maar de link die er bij zat klopt allang niet meer, en Jan De Graaf bestaat ook al geruime tijd niet meer .
Zoek je treffens ? kijk dan op :
of op facebook met een speciale zijspankalender die als het nodig is elke week wordt geupdate .
Ga naar :
daar vind je de link naar de European rally list & sidecar rally calendar .
 
Terug
Bovenaan Onderaan