Help....de Virago is gekocht. Nu nog de accesoires

Plaisir

Rookie
22 mrt 2002
19
0
Arnhem
Ik heb pas een prachtvolle, maar nog kale Virago gekocht *D

Wie kan me vertellen waar en hoe ik (op een legale manier ;) ) goedkoop aan een sissy-bar, bagage-rekje en windscherm kom. Ik heb me namelijk het apezuur gezocht op het net maar tot nu toe blijkbaar alleen nog maar op de verkeerde sites. :?

Alvast heel erg bedankt voor de reacties.

Plaisir.
 
Ik ben het voor een deel best met bovenstaande eens.

Maar ja... je moet wel eens wat he. Een ruggesteun bijvoorbeeld want anders wil Madame niet mee. En een scherm lijkt me ook wel comfortabel. Dusss....

Please let me know if you know any good links.

Greetz Plaisir
 
Iedere zichzelf respecterende Yamaha-dealer heeft genoeg van dit soort spullen in de etalage/het magazijn liggen, toch?? Welk deel van het land woon je? Motoport Engbers in Zelhem heeft een hoop, maar als je in Zeeuws-Vlaanderen woont is dit ook geen optie... :) :) :)

Edit: zie het al, je woont in Arnhem. Is Zelhem een mooi ritje voor een mooie zaterdagmiddag...
 
Laatst bewerkt:
En als het toch lekker weer is, kun je ff doorrijden naar Uithoorn, daar zit Parts and Bikes. Daar hebben ze echt heeeeeel veel, vooral ook veel 2e hands.
 
Onderweg nog een paar leveranciers van dit soort reut bedacht: Highway Hawk, Zodiac, Tomaselli, Hepco en Becker en dat soort. Ruitje van London of Speed 7 erop en gas met dat ding!!! :] :] :]
 
Heb naast me een catalogus van Highway Hawk liggen (ook te raadplegen op hun site vlgns mij)Leuk spul, niet duur, maar echt goedkoop is het ook niet.
Maar ik ben het er wel mee eens dat een kale Virago het mooist is... Sissybar?! Lovehandles kweken!
 
Ik heb net m'n sissybar eraf 'gesloopt'....alleen zal ie wel niet op een virago passen ('k heb een shadow).

Wacht desnoods op de eerstvolgende motorbeurs, vaak veel aanbod voor relatief weinig geld...

Bartje
 
Hee mensen...dat zijn weer een aantal handige tips. :} :} :}

En uh... wat betreft die love handles....kweken is niet meer nodig hoor :+

Wat ik me wel afvraag is of de sites van de merken die julie noemen ook online te vinden zijn met een catalogus maar goed, da's weer iets om ff uit te proberen.

In ieder geval nogmaals :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Op de site van Highway Hawk staat de catalogus, heb ik net nog ff gechecked. Zag dat ze op de beurs een verkeerde prijs voor m'n handvatten hebben gerekend: heb slechts ? 12,- betaald ipv ? 28,75! Wat dat betreft is het dus de moeite waard om te wachten tot er weer een beurs is! Succes iig.
 
Je bent dus een echte zakenvrouw marije *D

Maar wat ik niet vindt op de site van Highway Hawk zijn de prijzen. Kan je me vertellen waar ik die kan vinden behalve bij de dealer?

Alvast weer tnx.
 
Uhhhhh...zo'n goeie zakenvrouw ben ik blijkbaar toch ook niet, want kweenie waar je die prijzen kunt vinden. Ik heb ze als bijlage bij de ouderwetse papieren catalogus gekregen. Catalogus overigens gekregen bij Harley World in Zuid Oost (BTW: Amsterdam Z-O). Misschien dat ze het je toe kunnen sturen??? Maar als je geen onwijs uitgebreid verlanglijstje hebt en wel al de artikelnrs hebt, zou ik misschien eventueel wel ff kunnen kijken. *D
 
Helaas heb ik vanwege geldnood niet echt een groot verlanglijstje '( . Ik heb meestal nog een stukje maand over aan het eind van mijn salaris :P

Ik moet nog even kijken naar de artikel nummers maar de helft van de tijd krijg ik alleen maar rode kruisjes in plaats van foto's te zien. Nog maar een paar keer proberen dus, totdat ik heb gevonden wat ik zoek. Wat ik in ieder geval wil gaan kopen zijn: sissy-bar, highway steps en een bagage rekje voor de Yamaha XV 750. Als je dus toevallig de nummers hebt... *D .

Die van Woesthof is een goeie tip alleen heb ik geen 535 maar een 750 gekocht. Typisch geval van jammer dan. Maar nu je het toch zegt....heeft iemand ervaring met hun assortiment?

Ik ben julie alvast weer veel :} verschuldigd.

En trouwens.....WAT EEN WEER HE *D *D *D *D *D *D .
 
Ik zal eens ff gaan kijken... En wat dat weer betreft: ik ga zo eens even m'n brommertje poetsen. Zo kan ik zonder rijbewijs toch nog een beetje van m'n motortje genieten.
 
Sissy bar, art. 522-1011: 191,95 Euro

Bagagerek, art. 662-011: 71,92 Euro

Highway steps, art. 73-285: 19,06 Euro

Zie van alles maar 1 soort staan, dus veel variatie is er niet. Enne, die Highway steps vind ik persoonlijk niet echt mooi. Succes ermee!
 
Laatst bewerkt:
:} :} :} Marije :} :} :}

Onwijs bedankt en veel poetsplezier.

Ennuh...hoezo heb je geen rijbewijs??? Gewoon nog geen examen gedaan of heb je stoute dingen gedaan???
 
Uhum.. stoute dingen doen? Okay, okay, rij niet altijd even netjes tijdens m'n rijles. Verkeerd voorbeeld, waardoor ik net iets te hard rij en té gewaagde dingen doe. Althans, dat vind ik niet hoor, maar m'n rij-instructeur dus wel. Examen is aangevraagd, dus laten zien dat ik me ook als nette verkeersdeelnemer kan gedragen, en dan heb ik in mei m'n papiertje wel. AHHH!!!!!!!!! Kan niet wachten!!!
 
Die van Woesthof is een goeie tip alleen heb ik geen 535 maar een 750 gekocht. Typisch geval van jammer dan. Maar nu je het toch zegt....heeft iemand ervaring met hun assortiment?

Ja hoor, barst van de ouwe japanners voor weinig, onderdelen ook te over, de koffie zal ook wel te drinken zijn, hij verkoopt af en toe ook een ouwe amreikaan (4 wielen) en heeft een stapel ouwe typemachnies en kermisattracties staan, en dan heb ik het dus al niet meer over de motoren.

Veel motor voor weinig geld, dat wilde ik eigenlijk zeggen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan