Help duderuud aan een motor..

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
*Zucht*

DILEMMA!

- Ik moet een motor hebben voor de zomer echt begint
- Ben op zoek naar een (huur)huis

Dat gaat dus (bij mij) niet samen! Huis is momenteel wel ff belangrijker...dus...

Wie schenkt er mij een R1 of SM?

:+ :+
 
*Zucht*

DILEMMA!

- Ik moet een motor hebben voor de zomer echt begint
- Ben op zoek naar een (huur)huis

Dat gaat dus (bij mij) niet samen! Huis is momenteel wel ff belangrijker...dus...

Wie schenkt er mij een R1 of SM?

:+ :+

Ja een huis en dan zulke eisen dat gaat natuurlijk niet op we beginnen met wel een leuke betaalbare fiets natuurlijk!!

zo begint bijna iedereen hier dus een uitzondering zal het niet zijn :)

veel succes
 
Je kan natuurlijk niet en en en doen, dan moet je gaan bijwerken, dus extra uurtjes maken in je vrije tijd.
 
Tja, admin van motor-forum en geen fiets, kan eigenlijk niet natuurlijk. :P

We hebben nu 800 leden, als we allemaal 10 euro lappen, dan kun je weer leuk fietsje kopen. :) :)
 
Je kan ook weer iets kleiner beginnen, hoeft niet per sé een R1 te zijn...
 
*Zucht*

DILEMMA!

- Ik moet een motor hebben voor de zomer echt begint
- Ben op zoek naar een (huur)huis

Dat gaat dus (bij mij) niet samen! Huis is momenteel wel ff belangrijker...dus...

Wie schenkt er mij een R1 of SM?

:+ :+

Ik heb hetzelfde dilemma, ik sta al een tijdje ingeschreven voor een woning, en wou voor de zomer verkassen. Toen kwam het motor-gevoel kriebelen, en nu denk ik: dikke speer met je woning, eerst een motor en dan zie ik wel of ik van de zomer nog kan verhuizen. Anders wordt het volgend jaar verhuizen :)
 
zijn we hier allemaal op zoek naar woonruimte ofzo,
ik ben ook op zoek naar koopwoning :( :( die krengen zijn duur met garage :( :(
 
Had je m\'n moeder moeten horen, toen ik zei dat ik EERST een andere motor wou kopen en DAARNA pas uit de huis wou gaan. :+
 
Wat kost zo\'n huis/appje eignelijk?
Kom je der met 500 EUR per maand vanaf om zoiets te kopen? Waarschijnlijk niet zeker?
 
Wat kost zo\'n huis/appje eignelijk?
Kom je der met 500 EUR per maand vanaf om zoiets te kopen? Waarschijnlijk niet zeker?

nee kopen zeker niet en zeker niet met GARAGE

:} GARAGE :} \ '(

wordt eerder min 700 EUR
 
Laatst bewerkt:
700 EUR heb\'k er ook nog wel voor over.. noujah, niet echt, maar beter dan 400 EUR in huur steken en er uiteindelijk niks aan hebben.
Maar eerst die motor, anders komt die er nooit meer van vrees\'k ;(
 
700 EUR heb\'k er ook nog wel voor over.. noujah, niet echt, maar beter dan 400 EUR in huur steken en er uiteindelijk niks aan hebben.
Maar eerst die motor, anders komt die er nooit meer van vrees\'k ;(

:^ HELEMAAL

p.s. euh dat is wel NETTO he dus de belastingteruggaaf er al af!!
 
Laatst bewerkt:
belastingsteruggaaf?
Ik geef die eikels altijd geld.. krijgen nog nooit meegemaakt :(
als je een hypotheek(bruto) hebt krijg je geld terug van de belasting (en dan hebbie NETTO)hoe en wat weet ik nog niet precies ben ermee bezig.
 
*Zucht*

DILEMMA!

- Ik moet een motor hebben voor de zomer echt begint
- Ben op zoek naar een (huur)huis

Dat gaat dus (bij mij) niet samen! Huis is momenteel wel ff belangrijker...dus...

Wie schenkt er mij een R1 of SM?

:+ :+
Ik heb nog een Yamaha FS1 in de schuur staan.
Of ben ik de enige hier die vroeger met zo\'n ding gereden heeft?
 
hehe ik ken het. (huur)huisje vinden en een beetje een motor kopen... denk dat de meesten dat hier wel hebben.. huis is hier ook belangrijker, maar ben bang dat als ik eenmaal het huis heb, geen geld meer heb voor een beetje motor.... dus als ik een leuke tijdelijke wegmotor zie (CB1 ofzo) dan verkoop ik m\'n XR250R en leg ik wat geld bij om een CB1 te kopen. Dan kan m\'n vriendin ook weer eens achterop... en daarna als ik een huissie en alles voor elkaar heb, dan mooi sparen voor een andere nieuwe motor.. ik zit de laatste tijd ook een beetje te kwijlen op de SV650S :9~
 
Ruud, ik heb nog steeds mijn Z650 streetfighter met N2O injectie te koop voor 6000,- ( en da\'s echt niet veel voor alle onderdelen die erop zitten, zie http://home01.wxs.nl/~mverver/Z650.HTM )

Overigens, ook mijn huis ( Utrecht ) komt te koop, grote garage ( 7 X 4, met licht en water ). Wonen boven je eigen garage, lekker sleutelen en ff naar boven voor een bakkie. Knus huissie voor 2 personen, complete achterkant met dakterras, slaap- en badkamer en toilet net 2 jaar nieuw.
Geïnteresserden kunnen me mailen : max@nitromax.nl , richtprijs 162.000 euro kk
 
:^ HELEMAAL

p.s. euh dat is wel NETTO he dus de belastingteruggaaf er al af!!
idd, nog liefhebbers voor een huis in Nijmegen , ik heb er nog wel 1
mail me voor interesse.....

te groot om alleen te wonen, hoewel het al aardig went
 
Denk dat je fout bezig gaat als je eerst een huisje wil hebben.

In een huis kun je erg veel geld verspijkeren, vooral als je vriendin/vrouw/partner er ook gezellig bijkomt. Denk dat de motor dan altijd op de tweede,derde,vierde plek komt.

Dat betekent dus dat je jaren niet meer motorrijdt.

Dit zie ik bij veel van mijn kennisen gebeuren, en maar zeiken dat ze zo graag een motor willen hebben.

Daarom heb ik jaren geleden mijn spaargeld aan een motor opgemaakt, en die gaat niet weg voor er een andere komt. Anders zit ik de jaren daarna ook te zeiken ;)
 
Overigens, ook mijn huis ( Utrecht ) komt te koop, grote garage ( 7 X 4, met licht en water ). Wonen boven je eigen garage, lekker sleutelen en ff naar boven voor een bakkie. Knus huissie voor 2 personen, complete achterkant met dakterras, slaap- en badkamer en toilet net 2 jaar nieuw.
Geïnteresserden kunnen me mailen : max@nitromax.nl , richtprijs 162.000 euro kk

Waarom staat dat huis nou weer in Utrecht te koop, en niet in de regio Amsterdam :( :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan