Help, een motor voor me pa gehuurd maar nu

RemCoulD

MF veteraan
21 nov 2002
2.142
0
Hooglanderveen
mijn pa is al 25 jaar in dienst voor dezelfde baas.
Als verassing krijgt hij aankomend weekend van ons een motor aangeboden.

nu gaan we zaterdag rijden met zijn broers maar ik heb geen route en ben hier wel verantwoordelijk voor.
dus wie weet ergens leuke routes binnen Nederland te vinden.
Het liefst wel routes die goed duidelijk zijn en niet alleen een onduidelijk kaartje met een dikke lijn erop.

Groetjes Remco
 
Ik weet wel leuke routes maar ja, jij hebt een hekel aan Harleys...

Hehehehehehe

de hele familie rijd dan op choppers behalve ik op mijn vfr en mijn pa op zijn gehuurde 2004 fazer 600 s

maar een hekel is een groot woord zie mezelf het alleen niet rijden
 
Hehehehehehe

de hele familie rijd dan op choppers behalve ik op mijn vfr en mijn pa op zijn gehuurde 2004 fazer 600 s

maar een hekel is een groot woord zie mezelf het alleen niet rijden

Ik zie me ook niet op een 25Kw fiets rijden }) Veel succes met de routes!
 
mijn pa is al 25 jaar in dienst voor dezelfde baas.
Als verassing krijgt hij aankomend weekend van ons een motor aangeboden.

nu gaan we zaterdag rijden met zijn broers maar ik heb geen route en ben hier wel verantwoordelijk voor.
dus wie weet ergens leuke routes binnen Nederland te vinden.
Het liefst wel routes die goed duidelijk zijn en niet alleen een onduidelijk kaartje met een dikke lijn erop.

Groetjes Remco

Kom hier even langs... kan je er een paar uitzoeken uit onze grote route doos van de motorclub... me pa legt een archiefje aan. Nu voor ze jublieum van ze verjaardag... je kan die hele doos met routes wel meenemen volgens mij :+

Routes zijn allemaal uitgereden.
 
Kom hier even langs... kan je er een paar uitzoeken uit onze grote route doos van de motorclub... me pa legt een archiefje aan. Nu voor ze jublieum van ze verjaardag... je kan die hele doos met routes wel meenemen volgens mij :+

Routes zijn allemaal uitgereden.

Das een goeie zet je tel ffuh aan bel ik je |(
 
Yep, de ANWB routes liggen door heel Nederland. Je hoeft niet voor te rijden en de bordjes zijn prima te volgen.
 
Mergellandroute is echt geweldig en gemakkelijk te volgen. :] A2 afslag Beek rechtsaf en vervolgens zie je na 100 meter het eerste bordje linksaf.

Ik rij de route regelmatig. Ongeveer 150 km (+ kilometers naar de route toe)

Groet, Dolf
 
Ik heb onlangs de ANWB "Lek en Linge route" 8-) gereden in de omgeving van Leerdam, maar ik denk dat dat en de Mergelland route al een behoorlijk stuk uit de richting ligt, en zeker met een ( waarschijnlijk :? ) minder ervaren rijder als je vader erbij.
In de buurt van Zwolle ligt ook nog de "... en Ijssel route" van de ANWB 8-) . Deze gaat, net zoals de Lek en Linge route" veelal over dijken en door dorpjes en is wel leuk. :] :]
Zo'n uitgestippelde route op een rol is niet zo ideaal :o :o ,als je ze vergelijkt met een ANWB route 8-) :] , want de routelezer heeft amper tijd om nog rond te kijken ;( , en hij gaat toch ook mee om wat terijden en te zien 8-) .

Maar, kijk maar, in ieder geval veel plezier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan