Help, geld nodig, te koop zx9r..

Rooffuss

Die hard MF'er
28 jul 2003
530
0
Breda
Forummers,

Helaas ga ik mijn fijne fiets verkopen...

Ik ga in januari een eigen bedrijfje beginnen...O Ja? Wat dan??
Nou, ik ga reclame belettering doen, dus waarschijnlijk kan ik enige mede forummers ooit nog van dienst zijn met een aantal stickers...

Maar goed, ik zal het een en ander moeten investeren, dus zal ik mijn motor weg moeten doen, helaas.....

Het is een kawasaki zx9r uit 1995.
28000 kilometertjes erop, nwe banden, altijd zeer vertroeteld en goed onderhouden.
Uitgerust met een super vet kicke gaaf seatpipe system origineel van Bos.
En gedynojettet tuurlijk, testrapport aanwezig....


full




Vraagprijs blijft voor mij ook een vraag....
Als je interesse hebt doe dan een goed en serieus bod...
 
Kan je die motor niet gebruiken voor reclame?? lekker bestickeren met je logo's enzo... Hoef je hem niet weg te doen en staat mooi in je werkplaatst of etalage :9
Misschien kan je hem zelfs inbrengen in de belastingen, onkosten noemen ze dat :+
 
had je een mooi bod in gedachten anders??

Ik denk dat je moet wachten op iemand die de seatpipes erg mooi vindt, en daarom bereid is wat meer te betalen dan voor de gemiddelde gevraagd wordt.
Ik koop dan liever een gewone iets jongere.
Veel succes met de verkoop! (kickje) ;)
 
Ik denk persoonlijk dat het verkopen van een motorfiets, of het verkopen van een eventuele auto o.i.d. niet echt een goede investering is om een zaak mee te beginnen, ik denk met zoiets eerder aan een bank ofzo ;)

Banken zijn daar immers voor in het leven geroepen ;)

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening :)

Suc6!
 
Ik denk persoonlijk dat het verkopen van een motorfiets, of het verkopen van een eventuele auto o.i.d. niet echt een goede investering is om een zaak mee te beginnen, ik denk met zoiets eerder aan een bank ofzo ;)

Banken zijn daar immers voor in het leven geroepen ;)

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening :)

Suc6!


Als ondernemer heb ik wel enige ervaring met banken en het starten van een bedrijf. Heb zelf in het verleden te horen gekregen, dat ik eerst maar moest laten zien, dat ik met mijn bedrijf geld kon verdienen (dus met omzet cijfers komen) voordat ze een zakelijk krediet wensten te verstrekken. Op mijn opmerking dat op dat moment een krediet niet meer nodig was zijn ze niet ingegaan. Kortom het is als startende ondernemer best wel eens moeilijk om aan geld via een bank te komen. :Y

Een jaar of 4 later gaf een medewerker van deze bank toe, dat ze toch wel een fout beleid hadden gevoerd. Is echter te laat ik bankier nu bij een concullega. *O*

Maar 4 mille is een bescheiden startkapitaal voor een beginnende ondernemer. Als je een goed onderpand hebt zoals een eigen huis met overwaarde, dan kan je makkelijker aan kapitaal komen. Motor verkopen zie ik zelf eigenlijk als kapitaal vernietiging
 
ik bied 2000 zonder die vieze seatpipes '(

EEN UITLAAT MOET NAAST DE MOTOR HANGEN !!!!

en tevens een schopje *D
 
whahahaaaaa,

Gelijk weten wat ik precies van plan ben he...das knap...
Evengoed bedankt voor je mening hoor, maar de investering die ik zal gaan doen is niet dermate hoog dat ik ervoor naar de bank wil, echter wil ik er ook niet veel eigen geld insteken, dus verkoop van mijn motor lijkt me de beste optie, op het oog hebbende volgend jaar weer iets anders aan te schaffen natuurlijk he...


met 4000 euro ben ik aan de gang met mijn bedrijfje, oh ja wel het is wel parttime dus naast mijn gewone fulltime baan he...

Iemand stickers nodig???? alvast ff spammen he...

nog steeds te koop hoor die kawa...
 
........................

Het is een kawasaki zx9r uit 1995.
28000 kilometertjes erop, nwe banden, altijd zeer vertroeteld en goed onderhouden.
Uitgerust met een super vet kicke gaaf seatpipe system origineel van Bos.
En gedynojettet tuurlijk, testrapport aanwezig....

(Afbeelding)

Vraagprijs blijft voor mij ook een vraag....
Als je interesse hebt doe dan een goed en serieus bod...


2800 km per jaar ???? _O-
Succes met de verkoop!
 
interesse in reclame door een stuntteam? weet bijna zeker dat we eruit kunnen komen!!!
mail maar op rwpstuntriding@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan