Help:goeie deal ?? YZF R1 voor 3100 import

tommy_cc_

Rookie
28 sep 2004
15
0
eindhoven
haj gasten

ff een vraag: wie heeft er allemaal ervaring met het invoeren van motoren? ik kwam via yahoo in contact met een man die andrei-marius heet, en een yamaha r1 te koop heeft staan. hij woont in roemenie (kan wel goed engels) en daar staat de motor ook. hij is bereid de motor naar mij te verschepen/transporteren zonder dat ik hem de volle 3100 euro betaal die hij ervoor vraagt. het is een motor met slecht 5 km gelopen heeft, en uit 2003. aangezien ik dit allemaal een beetje raar vindt... wel erg goedkoop, zelfs als het een schademotor was! roep ik om jullie hulp. de man wil mij de motor sturen als ik 250 euro naar hem over maak, gewoonweg om zeker te weten dat ie een koper heeft.maar er zijn ook veel verhalen dat je van die 250 euro nooit meer iets hoort
ik heb al geprobeert via zijn hotmail account wat info los te peuteren, maar zonder succes.
morgen laat ik hem weten wat ik doe, dus graag een snelle reactie!

wat zouden jullie doen?

gr tom :9~
 
doe eens een gokje.
Als je mij nou ff 100 euro stuurt dan check ik het even voor je. Vertrouw me maar.

Geloof mij nou, mazzeltjes als deze bestaan niet. En als je voor 3100 echt een 203 R1 kunt krijgen dan is het zelfs de reis daarnaartoe waard om hem op te halen.
 
doe eens een gokje.
Als je mij nou ff 100 euro stuurt dan check ik het even voor je. Vertrouw me maar.

Geloof mij nou, mazzeltjes als deze bestaan niet. En als je voor 3100 echt een 203 R1 kunt krijgen dan is het zelfs de reis daarnaartoe waard om hem op te halen.
Die ouwe dingen zijn echt niet zoveel meer waard hoor :P
 
Ga hier asjeblieft niet op in !!!!!
Ik zie op televisie wel eens van die programma's dat mensen huilend staan te vertellen dat ze tienduizenden euro's zijn kwijtgeraakt omdat ze geld hebben overgemaakt naar iemand die vertelde dat het allemaal goed zou komen.
Net als de mailtjes van die ik al eens heb gekregen van iemand uit zuid-afrika die familie is van 1 of andere opgesloten president die heel veeel geld op een europese bank heeft staan maar er nie bij kan.
Als ik hem 10.000 euro geef en het geld er vanaf haal krijg ik 25.000.

Ik zou gewoon een motor hier in nederland kopen.
Wellicht iets duurde, maar dan heb je tenminste nog wat houvast.

Vertel die man eens dat je over een week of over twee weken eens langs komt om te kijken.
Eens zien hou hij reageert.
Alsie dan toevallig op vakantie is ofzo is dat ook al een teken.
 
Ik zal MIJN bankrekeningnummer ff geven, kun je daar die
€ 250,- naar overmaken! :P Als je ze toch over hebt en kwijt wilt! :+ :+ :+

Wat denk je nou zelf van zo'n verhaal??? :? :? :? :Z elfs de grootste sukkel
trapt hier nog niet in! :(
 
Onthoud nou gewoon:
Als het te mooi is om waar te zijn dan is het te mooi om waar te zijn.
Niet zo ingewikkeld toch?
 
Ik kom die oplichters dagelijks tegen .
Ik kon een ZX10R halen voor 4000 euro .

Hij zei dat ie rijk is en dat ie een piloot is en veel geld verdient .
Hij wou iemand blij maken met de motor .

Hij zou hem uit Engeland sturen via UPS bla bla ...

Denk na je hebt een zx10r thuis en je zet hem op MF voor 4000 euro te koop.
Hoeveel mensen zouden reageren erop ?
Ik denk stuk of 10000 .
Dan hoef je hem toch niet op een buitenlandse site aan te bieden zoals mobile.de
om hem kwijt te raken .

Dus dikke bullshit verhaal .
 
Doen! Doen!

Geef me ff het adres van die man, ik wil hem wel hebben.. In Roemenië hebben ze geen BPM dus kan een R1 van 2003 daar MAKKELIJK maar 3100 euro kosten..

Zeker als hij al 5 hele kilometers over die slechte wegen daar heeft gereden.. Moet je hem halen of stuurt hij hem op? Anders weet ik nog wel een transporteur...
 
Doen! Doen!

Geef me ff het adres van die man, ik wil hem wel hebben.. In Roemenië hebben ze geen BPM dus kan een R1 van 2003 daar MAKKELIJK maar 3100 euro kosten..

Zeker als hij al 5 hele kilometers over die slechte wegen daar heeft gereden.. Moet je hem halen of stuurt hij hem op? Anders weet ik nog wel een transporteur...

En in meer dan een jaar tijd (waaaaaat, bijna 2 jaar tijd ;) )de motor niet kwijt is geraakt :z :z :Z (en dat met zo'n megadeal :X )

Ik begin ze steeds creatiever te vinden, die oplichters :+
 
Ik vind het een slechte deal. Normaal krijg je bij dit soort transacties een 18 jarig Roemeens amateurmodelletje erbij aangeboden.
Maar misschien kun je die erbij krijgen als je vooraf het hele bedrag overmaakt.
Vraag dat maar eens na.

Ga je het doen, koop dan ook alvast wat zakdoekjes..













nee niet voor die Roemeense.....maar om je tranen te drogen.
 
voor 250 euro kan je toch leuk
- 192 liter euro 95 tanken
- daarmee ongeveer (1:15) 2900 kilometer rijden

of
- met een vriendin heerlijk uit eten gaan
- en hotelkamer erbij nemen })

of
- 1a2 weken boodschappen voor in huis doen

of
- een MF feest geven!! :}


dussss, de laatste optie dan maar :?
 
250 euro lijkt voor jou misschien weinig, maar veel mensen in Roemenie moeten daar toch 3 maanden voor werken (hun hebben bij 250 euro ongeveer dezelfde gevoelswaarde als wij bij 4000-5000 euro, heb afgelopen zomer bij een gemiddeld Roemeens gezin gelogeerd). Dus wees eens vriendelijk en maak die 250 euro over, hoeft die kerel zich de komende 2-3 maanden in ieder geval weinig zorgen te maken over z'n financien ;)
 
...zo, toch mooi om even te weten dat de doorsnee forum bezoeker de oplichter de rug toekeert..
ik heb dit topic geopend omdat er veel mensen uit mijn kenniessenkring door dergelijke figuren zijn benadert de laatste 3 maanden.

bij deze zijn jullie gewaarschuwd als jullie ook door deze snelle jongens benadert worden! (oja,er zijn ook mensen die een redelijke prijs vragen ongeveer 2eneenhalf keer zoveel, zodat het wat realistischer is ??!??!?!?)

ik hou het bij nederlandse motoren, of een goeie import van net over de grens.

rij ze!
 
Terug
Bovenaan Onderaan