Help: GSXR 750 niet meer boven 8000 toeren?

roger gsxr

Die hard MF'er
4 mei 2006
568
0
purmerend
wie o wie kan mij helpen mijn motor een gsxr 750 uit 1988 doet gek als ik rij komt hij niet meer boven de 8000 rpm en hij loopt ook niet zo mooi vindt ik wat ik al geprobeerd heb is ik heb geken of hij vonkt dat doet hij hij loopt op 4 cil ik heb de cdi unit omgewisseld met die van een andere gsxr met de zelfde nummers was het ook niet ik heb de carbs en de benzine kraan schoon gemaakt en dit was het ook niet wie heeft er nog een idee wat het kan zijn oja ik heb van de winter wel een digitale teller aan gesloten en heb toen de orginele rpm draad gebruikt

alvast bedankt roger
 
klopt de digitale teller wel ? ontkoppel hem even .. kan storing geven.

Sproeiers verstopt ? luchtfilter schoon ?

wanneer is hij ineens minder toeren gaan maken ??

synchroon stellen is mooi voor het regelmatig lopen, maar zal geen paar duizend toeren schelen hoor (hoeveel mag je draaien 11.000 ?)

heb je nieuwe bougies bij de hand ? kunnen op het oog mooi vonken, maar owee als ze onder 'druk' komen te staan..
 
Laatst bewerkt:
ik ga morgen nieuwe bougies halen en de digitale teller heb ik ook al afgekoppeld en dat maakte niks uit en voor de zekerheid heb ik ook een nieuw luchtfilter besteld ik hoop dat het daar in zit
bedankt voor de reacties :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan