Help: H3 lampjes op een H4/H1 aansluiting

baileys

Die hard MF'er
9 jul 2006
344
0
soesterberg
ik heb een klein probleempje
ik heb een fightermask
en daar zitten 2 h3 lampjes aan
je weet wel
met zo'n losse stekker
maar nu op me kabelboom heb ik een aansluiting
van een h4 en een h1,,
hoe kan ik die h3 lampjes erop aan sluiten

wie kan me helpen

groetjes baileys |( |( |( |( |(
 
solderen en zo!!!

geen probleem
maar wat moet ik aansluiten
de + en de min
of een geschakelde
en waarop
wat is wat bij die h3 lampjes

groetjes baileys
 
Als je het werkplaats handboek van je motor in je bezit hebt, kun je daar volgens mij wel uitkomen.

Achterin staan meestal de stroomschema's wat precies wat is. Op die manier wordt het wat overzichterlijker.
 
En waarom dan niet gelijk verplaatst naar Techniek etc.etc.? 8-) 8-)

omdat het een typisch streetfighterprobleempje is. Een normaal iemand haalt het niet in z'n hoofd om zo te lopen prutsen aan z'n motor. Tenzij je iemand van Orange County Choppers bent, dan heb je aan een hamer en een slijptol genoeg om alles passend te krijgen. :P
 
Dit "probleem" had ik ook.
Ik had geloof ik wel h1 lampjes, maarja, het idee is hetzelfde.

Zo ver ik weet maakt min en plus niets uit bij 'n lamp (het is geen led).
Verder heb ik 1 van de 2 h1 lampen op het gewone licht aangesloten en die andere op het groot licht.
Resultaat:
Gewoon licht is er 1 van de 2 aan, niet extreem fel, maar gewoon goed zichtbaar.

Grootlicht is er 1 van de 2 aan, stuk feller en ook goed zichtbaar. Eigenlijk had ik ze alle 2 aan willen hebben bij groot licht, maar daar heb ik nog niet veel aan gedaan om dat op te lossen. Ik kreeg meer problemen dat de lenzen de hitte niet aankonden als het buiten 30 graden was.

Aansluiting:
Gewoon doormiddel van die standaard stekkertjes die je bij 'n bouwmarkt of electronica winkel kunt kopen (autohandel zal ze ook wel hebben).
Die stekkertjes kun je er gewoon op knijpen, hoef je niets te solderen ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan