Help...heb snel goede motorstalling nodig in A'dam

Ik woon ook in amsterdam.
Ben nu bezig met lessen en zit ook in dubio bij aanschaf van een fiets.
Gewoon buiten met sloten erom of in een schuur/garage dichtbij.
Ik woon zelf bij Bos en Lommer plein dus ook in west.
 
Is het geen idee om samen zo'n box te huren bij Shurgard oid? Mijn motor staat zelf beneden in de gezamenlijke parkeergarage, maar zit erover na te denken om 'm ergens anders te stallen. Er is nl al twee keer eerder ingebroken in m'n auto. Weet niet waar je woont ( ik woon in west) Maar als er nog meer animo is, ben ik er misschien wel voor te vinden....??
 
Lijkt me een goed plan natalief.
Zodra ik een motor heb, laat ik je dat weten.
Hoe groot is zo'n box bij Shurgard en hoeveel motoren passen erin?
 
Lijkt me een goed plan natalief.
Zodra ik een motor heb, laat ik je dat weten.
Hoe groot is zo'n box bij Shurgard en hoeveel motoren passen erin?
de boxen verschillen in groote,

mijn motor heeft een jaar in Shureguard selfstorage gestaan,
Is het beste wat ik toen had gevonden...
Er zijn wel meer stallingen in West maar daar is bij navraag wel eens ingebroken en motoren gestolen.

Die box koste toen rond de 70€ en daar pasten 2 motoren met gemak in...
maar als je een iets grotere box neemt (110€) passen er denk ik wel 3 of 4 motoren in...
als je dan de prijs deelt is het best wel goedkoop. en veiliger ga je je motor niet kunnen opbergen!!

je gaat met je persoonlijke code naar binnen, dan de lift in met je motor,
lift wordt ook bediend met een persoonlijke code, en dan naar eigen berging met slot.

Alles is supergoed bewaakt en absoluut veilig...(staan kostbaardere dingen als motoren).
vraag wel om 24 uurs toegang (kost niets extra) is wel zo handig als je een keer laat thuis komt.


ps. volgens mij is tommie ook wel geintereseerd om met jullie een box te delen,
zijn jullie al met z'n drieën ;)
succes
 
Laatst bewerkt:
maar als je een iets grotere box neemt (110€) passen er denk ik wel 3 of 4 motoren in...
als je dan de prijs deelt is het best wel goedkoop. en veiliger ga je je motor niet kunnen opbergen!!

ps. volgens mij is tommie ook wel geintereseerd om met jullie een box te delen,
zijn jullie al met z'n drieën ;)
succes

Je zegt zelf met zn 4en. Het kan wel, maar t wordt dan wel krapjes ;)
Maar je hebt wel gelijk, met zn 3en is het tog uiterst.
Zie adresboekje.nl - de beste bron van informatie over adresboekje. ,dan -> amsterdam-> hoofdcategorie-> auto, motor etc.-> stalling. die link krijg ik niet :X , hopelijk vind je wat..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan