HELP HELP >> Sommige forumonderwerpen ONBERE

Skyline

Die hard MF'er
17 mrt 2006
327
3
Soest
Als ik gericht zoek naar een bekend forum-onderwerp (bijvoorbeeld GSX 600 f club) dan kon ik die een paar keer NIET vinden onder het kopje sport.


Toen ik "GSX 600 f" intoetste kwam ik via GOOGLE wél op dat forum-onderwerp. Op dat moment ben je automatisch uitgelogd, en kan je niet reageren. Als je inlogt, kom ik WEER niet bij dat onderwerp.

En nu heb ik dat met "welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 2". Deze kan ik via GOOGLE wél vinden, maar ik kan niet terwijl ik ingelogd ben daar komen.

Terwijl ik zo graag gebruik wil maken van het forum ;( ;(

Weet iemand iets?... :?
 
dat klopt, de diverse fora geven alleen de topics weer waarin de laatste dagen gereageerd is. Het GSX 600 F topic bijvoorbeeld is een week niet in gereageerd, die komt zakt dan te ver uit de lijst terug.

Wat je volgende keer eens kunt proberen is een groter aantal dagen selecteren. Als je je topic niet ziet staan (bv in Sport) dan kun je bovenaan het aantal dagen selecteren, zet dat eens op 20 of 30 dagen, waarschijnlijk vindt je het dan wel ;)
 
dat klopt, de diverse fora geven alleen de topics weer waarin de laatste dagen gereageerd is. Het GSX 600 F topic bijvoorbeeld is een week niet in gereageerd, die komt zakt dan te ver uit de lijst terug.

Wat je volgende keer eens kunt proberen is een groter aantal dagen selecteren. Als je je topic niet ziet staan (bv in Sport) dan kun je bovenaan het aantal dagen selecteren, zet dat eens op 20 of 30 dagen, waarschijnlijk vindt je het dan wel ;)

Viccie bedankt, Vviccie bedankt
Viccie Viccie Viccie bedankt! :}

En de rest kan mijn b***** z*****, wat een loze opmerkingen!! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan