HELP HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

XeeD

MF'er
6 feb 2009
32
0
Amsterdam
Ik sta NU bij BP de Lucht langs de A1 (ri Amsterdam) in Apeldoorn. Mijn rechter remhendel is losgetrild en kapot. Heeft er iemand in de buurt nog een remhendel liggen en kan iemand deze aub ook komen brengen?

En welk nummer moet ik bellen voor de Unive pechhulp?


Alvast heeeeel erg bedankt!!!

Gr Duy
 
Laatst bewerkt:
Ben ooit een bergpas afgereden...zonder voorrem....

gewoon goed opletten!!


En uit spanje komen rijden (remschijven waren krom)....in 1500km 2x m'n voorrem nodig gehad
Niet zachtjes gereden, maar wel defensief als altijd
 
hmmm, dat het KAN geloof ik best... probleem met afstand houden is dat als ik dat doe, er altijd wel een idioot is die hem er dan dus tussengooid. als je dan niet hard kan remmen is dat niet bepaald relax...

achter een vrachtwagen lijkt em zowiezo niks, je kan dan voor geen gulden anticiperen op wanneer ide gaat afremmen....

zonder achterrem durf ik overigens wel.. heb zo`n toertoch met rijles gehad, 200km mergellandroute, koud in limburg op de eerste haarspeldbocht brak de bout die de reactiestang van de achtertrommel vast hield... ploing voetrem zwiept vol gas omhoog en remstang om as gedraaid...

de boel maar met tyraps weggebonden en verder gegaan... was wel een goede oefening :P
 
ahh..ik ben thuis...eindelijk....
maar goed. Ik liet een vriend ff een berichtje plaatsen op het forum....hij post het op motorforum, terwijl ik van mn fzrclub bedoelde...die hebben wel dezelfde onderdelen :)

maar goed unive pechhulp brengt mn motor over +- 2 werkdagen bij mij thuis....kan ik mooi zelf die hendel fixen ipv dure garage....

zonder voorrem rij ik liever niet, was al een uurtje onderweg en was moest al 2 keer remmen voor auto's die ff naar links gaan inhalen zonder knipperlicht....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan