Help, Hoe combineer je Stage en Motoren?

Shifty

Die hard MF'er
10 mrt 2003
398
0
papendrecht
Ik ben nu bezig om een stage te zoeken.
Nu loopt dat niet zo lekker, ik weet dat ik iets met motoren wil doe maar hoe combineer ik dat nou met motoren. Ik zit op een HBO management opleiding en moet in 7 weken ervaring opdoen, de opleiding in de trend van HRM ,Sales weten jullie iets?
Ik kan niet als moteur meelopen omdat ik dat niet kan/mag, als verkoper mag ik ook niet meewerken omdat ik dan een detail richting doe B| .
Is hier iemand die hier raad mee weet? , of iemand die dit ook kent?
*of moet ik hiervoor naar G&G O-) .

Wat d8 je van een importeur, en daar eens babbelen?
Bv. Yamaha Europe op Schiphol-Rijk, is geen kleintje. Zo zijn er legio opties, suc6 en :] :] 8-)

Stage plek vinden en dan heel de dag MF'en. Loop nu ook stage en er zijn dagen dat ik echt gewoon niets kan, dus dan ben ik heel de dag met motoren bezig.

Maar met jouw richting moet je denk ik toch aan de grotere ketens denken. Die hebben denk ik een wat uitgebreidere structuur dan een kleine dealer. Gewoon ergens binnen lopen en vragen of er iemand is die je verder kan helpen werkt meestal het beste, is mijn ervaring.

Een paar suggesties van Importeurs bij je in de buurt:

Honda Nederland, zit in Ridderkerk
Suzuki (Nimag) zit in Heinenoord
Van Vliet Moto (Benelli) zit volgens mij in Nieuwerkerk a/d IJssel.

Succes :9

Importeurs zou ik niet weten. Ik zat meer te denken aan ketens als safe en motoport. Ik neem aan dat die een aardig uitgebreide overkoepelende organisatie hebben.

Loop gewoon eens bij een motorport binnen en vraag naar een bedrijfsleider oid. Die kan je vast wel aan een telefoon nummer helpen.

Terug
Bovenaan Onderaan