Gisteren in de regen gereden (tja, het blikje zou ik meer dan 1km verderop moeten neerzetten en dan wordt ik net zo nat), doe ik wel vaker en is goed voor een frisse neus te halen.
affijn, op de terugweg was mijn tank aardig leeg aan het raken (nog geen reserve) en ik dacht, kom, die 100km terug haal ik niet meer, dus tanken. Affijn, zo gezegd zo gedaan. Getankt.
Rij bij de benzinepomp weg, paar honderd meter teruggereden naar de oprit van de snelweg en invoegen. Ging de eerste paar meters nog goed, echter na een paar honderd meter op de snelweg moest ik afremmen voor een vrachtwagen naar +/- 80... ik daarna het gas er weer op, en hij ging niet verder dan 100-110km/h (nou loopt ie normaal een factor 2 sneller) maar wat ik ook deed, hij wilde niet sneller dan 110... gas kon ik vol open draaien, maar meer dan 'meer geluid' kwam er niet uit.
af en toe rodeorijden maar geen knallen ofzo...
Eerst dacht ik aan "shit, benzine met water getankt".. echter de tankstation beweerde bij hoog en laag dat er niemand anders met problemen was..
iemand ideeen hoe ik dit ga aanpakken ?
affijn, op de terugweg was mijn tank aardig leeg aan het raken (nog geen reserve) en ik dacht, kom, die 100km terug haal ik niet meer, dus tanken. Affijn, zo gezegd zo gedaan. Getankt.
Rij bij de benzinepomp weg, paar honderd meter teruggereden naar de oprit van de snelweg en invoegen. Ging de eerste paar meters nog goed, echter na een paar honderd meter op de snelweg moest ik afremmen voor een vrachtwagen naar +/- 80... ik daarna het gas er weer op, en hij ging niet verder dan 100-110km/h (nou loopt ie normaal een factor 2 sneller) maar wat ik ook deed, hij wilde niet sneller dan 110... gas kon ik vol open draaien, maar meer dan 'meer geluid' kwam er niet uit.
af en toe rodeorijden maar geen knallen ofzo...
Eerst dacht ik aan "shit, benzine met water getankt".. echter de tankstation beweerde bij hoog en laag dat er niemand anders met problemen was..
iemand ideeen hoe ik dit ga aanpakken ?