Help ik heb lucht nodig en nee mag niet veel kosten.

NOSfearatu

Befkip
3 apr 2004
17.387
4.099
In een groen groen knolleland
Voordat ik tig vb krijg van grote vaten en quadro opstellingen van meerdere cilinders....het volgende.

Ik zoek een simpel compressortje die de bandjes van mn Kids, zwembadje etc etc kan oppompen. Maar...ik doe ook vaak met perslucht mn brommer drogen. Ipv doekjes etc etc. Ja ik ben lui.
Anyway...hij/zij/het hoeft geen luchttol oid te bedienen.


Het mag lidl, action kf gebruikt zijn..ik gebruik het niet vaak. En ja als ie stuk is na een aantal jaar...ook goed.

Is dit wat??

Compressor
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m187438...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
 
Ik zou me even in de liters verdiepen.
Dat ik op zoek was iets meer uit gegeven en had daar veel meer compressor voor (ik dacht 150 ipv 80 euro bij de Gamma).
Ik had een soort b merk van airpress gekocht die na 15 jaar nog prima dienst doet. (Ook voor slagmoersleutel, wordt zeker wekelijks gebruikt).

De losse dingen die bij zo'n compressor zitten is rotzooi.
 
Kleine compressortjes zijn idd leuk voor de huis en tuin dingen. Ik heb deze 8bar 24L

Screenshot_20220816-195000.jpg



Prima ding. Bij continue gebruik blijft hij op zo'n 3.5 bar hangen. Redelijk snel weer vol. Ik zou persoonlijk niet kleiner dan 24 liter nemen
 
Lijkt mij een prima ding als je de ruimte hebt.
Ik heb zelf iets compacter, maar deze moet wel wat vaker aanslaan.
PSX_20220816_201842.jpg

Ik heb een electrische slagmoersleutel.
Dus deze gebruik ik alleen voor bandjes oppompen :Y (vaker de fietspomp) en onderdelen schoonmaken of een natte fiets droog spuiten.
 
Ooit eens gezocht voor een zo goedkoop mogelijke compressor. Toen uitgekomen bij deze (maar volgens mij nergens meer leverbaar).
Nog een spuitje en slang er los bij zit je op wat die Stanley van de Hornbach ook kost.
Zo’n Stanley geval staat bij m’n broer geloof ik. Beide doen ze met weinig gebruik nog steeds wat je er van mag verwachten.

Maar al dat goedkope spul maakt onwijs veel herrie! Is niet grappig om veel mee te moeten werken. Het liefst pak ik de langste slang die we hebben zodat de compressor een eind weg staat van waar je er mee bezig bent.
 
Beetje 50 liter inhoud en zo n 10 bar is echt wel prettig om brommers te drogen. Ik heb een staande Stanley welke giga herrie maakt, maar wel prima functioneel is al een aantal jaar.
Wat ook wel fijn is...is een luchtslang welke bij kouder weer haast nog steeds even flexibel is als bij warm weer. Helaas zit die niet bij mijn set, maar das wel een zeer bruikbare tip en voorkomt veel irritatie als je de slang moet opruimen.
Ik heb deze
https://www.karwei.nl/assortiment/s...lfsTVn-jYVGRs_2AXoMaAuv4EALw_wcB&gclsrc=aw.ds
 
Ze hadden laatst ook een draagbare compressor bij de lidl voor volgens mij rond de 50 eurie. Perfect voor zulke klusjes, garantie en klein.

Binnenkort beschikbaar op accu: PARKSIDE Accu-compressor en -luchtpomp 20V zonder accu

Komen dan wel 2 accu's en een lader bij..

Draagbare compressor voor 70 euro:
https://www.lidl.nl/p/parkside-draagbare-compressor/p100345839

Heb deze: %product-title% kopen ? Conrad Electronic

1660729441144.png


Lekker licht en compact en doet wat het moet doen. Droogblazen zou je met de luchtbedden stand kunnen doen.
Niet goedkoop (€89) en dan moet er nog een accupakket bij. Hybride variant (met 230V aansluiting) bestaat ook.
Maar dan mis je wel de knop om te pompen zonder vooringestelde druk, deze stand/knop gebruik ik om mijn airtrailer op hoogte te brengen.

2Ah accu gaat best lang mee.
Heb dit pakket erbij: %product-title% kopen ? Conrad Electronic

1660729890878.png


Niet de meest goedkope oplossing, werkt prima en geen gedoe met electra snoeren.
 
Ik zou me even in de liters verdiepen.
Dat ik op zoek was iets meer uit gegeven en had daar veel meer compressor voor (ik dacht 150 ipv 80 euro bij de Gamma).
Ik had een soort b merk van airpress gekocht die na 15 jaar nog prima dienst doet. (Ook voor slagmoersleutel, wordt zeker wekelijks gebruikt).

De losse dingen die bij zo'n compressor zitten is rotzooi.
Je moet niet naar de tankinhoud kijken maar naar de aanzuigcapaciteit.
Zo'n Parkside compressor is een prima ding.
Ook zou ik er voor thuisgebruik niet één nemen met accu, als je hem weinig gebruikt is de accu eerder versleten dan het apparaat.
 
Je moet niet naar de tankinhoud kijken maar naar de aanzuigcapaciteit.
Zo'n Parkside compressor is een prima ding.
Ook zou ik er voor thuisgebruik niet één nemen met accu, als je hem weinig gebruikt is de accu eerder versleten dan het apparaat.
Je kan nog zoveel aanzuigcapaciteit hebben als je tank klein is blijft de compressor constant aanslaan,
dat betekent ook dat je constant in de pokkeherrie zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan