Help! Ik weet het niet meer..

heerlijk topic zo ... gaat nergens over *O*

vind je het gek als je met zo`n "probleemstelling" een topic opent? ik niet, is toch te verwachten!!

En als de rijstracers dit lezen kunnen we lekker weer veel reacties verwachten van hoe "geweldig" een 4 cilinder is....mooi,mooi,mooi!!!!!!!!!
 
vind je het gek als je met zo`n "probleemstelling" een topic opent? ik niet, is toch te verwachten!!

En als de rijstracers dit lezen kunnen we lekker weer veel reacties verwachten van hoe "geweldig" een 4 cilinder is....mooi,mooi,mooi!!!!!!!!!


Maar das vaak volk wat nog NOOIT op een twin heeft gereden (ja met lessen _O- )
 
hehehe... geweldig topic zo. als het maar nergens over gaat is het goed! mogen trouwens wel uitkijken dat onze rijstracer vrienden niet in ons ducati topic (ander twin topic) komen spammen!! :X
 
hehehe... geweldig topic zo. als het maar nergens over gaat is het goed! mogen trouwens wel uitkijken dat onze rijstracer vrienden niet in ons ducati topic (ander twin topic) komen spammen!! :X

Slapende honden niet wakker maken!!!!!! :( :( :( :( :(

Hahahahaha....kunnen we toch wel hebben toch van die karakterloze reacties van hoe kut een italiaan is...hahahahaha!!!Als ik me altijd wat van anderen aan had willen trekken....dan heeft het leven toch ook weinig zin!!!
 
maak niet uit op wat voor topic ik een reactie geef...kom bijna altijd weer bij een Duc uit....dat het ducati virus ongeneeslijk is blijkt maar weer en heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt!!! :P :P :P :P :P :P :P
 
Slapende honden niet wakker maken!!!!!! :( :( :( :( :(

Hahahahaha....kunnen we toch wel hebben toch van die karakterloze reacties van hoe kut een italiaan is...hahahahaha!!!Als ik me altijd wat van anderen aan had willen trekken....dan heeft het leven toch ook weinig zin!!!
Kut hoor zo'n Italiaan :( ....









:+
 
Slapende honden niet wakker maken!!!!!! :( :( :( :( :(

Hahahahaha....kunnen we toch wel hebben toch van die karakterloze reacties van hoe kut een italiaan is...hahahahaha!!!Als ik me altijd wat van anderen aan had willen trekken....dan heeft het leven toch ook weinig zin!!!


Nou ik heb wel een italiaan maar met een japans hart zeg maar _O-
italiaanse looks en een japanse motor IDEALE combinatie :Y
 
Weet wat je bedoelt Italbikes. Ik kom er uiteindelijk ook altijd weer op uit, het Ducati virus. Je moet eerst op eentje gereden hebben voordat je het te pakken hebt. Zou ik met een rijstracer nooit kunnen hebben. Karakterloze hompen metaal/plastic zonder emotie en gevoel in elkaar gepropt in Japan op een of andere lopende band.

Nee, doe mij maar me Duc.. heerlijk, dat geluid, de geur alle reacties van mensen die je nooit hebt als je met zo'n rijstracer rijdt. Zelfs de politie heeft respect voor je en komt bij het stoplicht vertellen dat hij zo'n Duc toch wel mooi vind. (serieus) 8-)

:W
 
Weet wat je bedoelt Italbikes. Ik kom er uiteindelijk ook altijd weer op uit, het Ducati virus. Je moet eerst op eentje gereden hebben voordat je het te pakken hebt. Zou ik met een rijstracer nooit kunnen hebben. Karakterloze hompen metaal/plastic zonder emotie en gevoel in elkaar gepropt in Japan op een of andere lopende band.

Nee, doe mij maar me Duc.. heerlijk, dat geluid, de geur alle reacties van mensen die je nooit hebt als je met zo'n rijstracer rijdt. Zelfs de politie heeft respect voor je en komt bij het stoplicht vertellen dat hij zo'n Duc toch wel mooi vind. (serieus) 8-)

:W


_O- Zeggen ze tegen mij ook vaak :Y
Ik heb alleen geen monster :(
 
mooiste is als je bij stoplichten aan komt rijden dat mensen schrikken als je even het gas los trekt (open termi`s en open koppeling)...dan schrikken ze even wakker en weten weer dat ze toch nog leven, hahaha!

En dat er zo`n meisje op een scooter zit en je in 1 keer heel angstig aan begint te kijken als je naast haar staat..net of ik haar op zou vreten ofzo..
 
Laatst bewerkt:
mooiste is als je bij stoplichten aan komt rijden dat mensen schrikken als je even het gas los trekt (open termi`s en open koppeling)...dan schrikken ze even wakker en weten weer dat ze toch nog leven, hahaha!

En dat er zo`n meisje op een scooter zit en je in 1 keer heel angstig aan begint te kijken als je naast haar staat..net of ik haar op zou vreten ofzo..
Nee hoor, die mensen schrikken alleen maar omdat ze bang zijn dat er weer zo'n Duc uit elkaar ploft :W .

En dat meisje op die scooter vindt jou gewoon lelijk :P .





:+
 
Hahahaha, ja moet je wel mee uitkijken dat het geen oudjes bij het stoplicht zijn anders zouden ze er wel eens een hartstilstand van kunnen krijgen.

IN de binnenstad doet het trouwens ook altijd goed, lekker brullen in ze eerste versnelling van stoplicht tot stoplicht.... galmt zo lekker tussen de gebouwen en al die voetgangers die over steken zonder te kijken schrikken zich rot!! })

HEERLIJK!!!! :Y
 
Karakterloze hompen metaal/plastic zonder emotie en gevoel in elkaar gepropt in Japan op een of andere lopende band.
:W

Ho, ho .. ho. Voorzichtig. Een SP karakterloos? Beetje respect graag :(

SP2%2Ejpg



:+
 
:+

Wel mooie foto!! 8-)

Ik ga maar weer eens werken anders kan ik me onderhoud van me Duc niet betalen!!! -O-

Hebben jullie dus even geen last meer van me!! :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan