Help! Ik weet het niet meer..

blijft een karakterloze 4 cilinder :+

In ieder geval niet de minst karakterloze viercilinder(de Bandit1200),...maar respect voor jullie Ducatihobby. Je kunt namelijk best geluk hebben met zo,n hobbyding. Heb ik wel eens van gehoord,..maar is karakter toch! :) ;)
 
Is ook zo, met een 600tje rij je elke duc de laan uit.... O-) O-) O-) Een duc is ook niet echt een sportieve fiets, meer om mee te toeren en zo!


:^ Net als een TL-R :Y

Mijn advies is NIET kopen, veels te weinig snelheid en PK's.
Saai om te rijden en achterhaald model.

Belangrijkste puntje is......................Dat de echte TL rijder/liefhebber NIET wordt geasocieerd met zo'n looney toon als jij :W
 
weet je wat mij altijd overkomt: soms dan heb ik het gevoel dat ik nog niet alles tot in de puntjes weet, dus dan houd ik wijzelijk me mond. Op deze manier kan je pijnlijke situaties die ontstaan door je eigen naïviteit voorkomen worden. Afentoe dan heb ik het gevoel van: "shit, had ik nu maar gewoon me mond open getrokken want misschien valt het allemaal wel mee." dat maakt mij soms een beetje verdrietig.

soms wel eens komen er mensen voorbij die dat niet doen. die trekken hun bek open zonder dat ze ook maar 1 hersencel hebben benut om eerst zelf op het antwoord te komen.

zulk soort mensen maken mij weer vrolijk.
 
:^ Net als een TL-R :Y

Mijn advies is NIET kopen, veels te weinig snelheid en PK's.
Saai om te rijden en achterhaald model.

Belangrijkste puntje is......................Dat de echte TL rijder/liefhebber NIET wordt geasocieerd met zo'n looney toon als jij :W

Koop dan gewoon een echte supersport wat te vergelijken is met je 600, want anders ga je er qua pk`s er echt op uit en dat wil je niet! Dus koop gewoon iets wat wel een stukje bruuter is dan een TLR of een Stukgatie....
 
Wel ff posten hier wat het is geworden ja want dan wil ik die later denk ik ook :Y
Nu nog niet want ik ben nu nog aan 't oefenen met zo'n simpele 1000CC 2 Cilinder.
Maar als ik ooit durf dan hoop ik net zo hard te durven als jij
 
Wel ff posten hier wat het is geworden ja want dan wil ik die later denk ik ook :Y
Nu nog niet want ik ben nu nog aan 't oefenen met zo'n simpele 1000CC 2 Cilinder.
Maar als ik ooit durf dan hoop ik net zo hard te durven als jij

Precies, want mn duc kan ik geen knietje aan de grond krijgen, te weinig gronspeling met zo`n 748, maar als ik strax wat meer gewend ben wil ik ook wel zo`n ding waar je wel met je knie aan de grond kunt krijgen, maar dat durf ik nu nog echt niet hoor!! En ook wheelie`s lijken me wel gaaf en daar leent een duc zich ook niet zo goed voor, is natuurlijk ook logisch want het is ook niet echt een supersport, dus ben erg nieuwsgierig naar je aankooop!!!!

Hulde aan zo`n held als jij.. :} :} :} :} :} :} :}
 
Kan ik je adres krijgen misschien :?
Dan stuur ik je een wit T-shirt waar je dan een handtekening op kan zetten.
Dan ben ik wel tha men van de buurt als ik die heb :Y
 
Laat je niet gek maken hoor ;) .

Niet voor een 2-cylinder gaan, dat zijn er 2 te weinig en ze hebben daarom ook maar de helft van het vermogen van een echte 4-cylinder :+ .
 
Laat je niet gek maken hoor ;) .

Niet voor een 2-cylinder gaan, dat zijn er 2 te weinig en ze hebben daarom ook maar de helft van het vermogen van een echte 4-cylinder :+ .

4 cilinders zijn voor pussies

echte mannen rijden met een V-5
 
Laat je niet gek maken hoor ;) .

Niet voor een 2-cylinder gaan, dat zijn er 2 te weinig en ze hebben daarom ook maar de helft van het vermogen van een echte 4-cylinder :+ .

He zo had ik het nog nooi gezien!!! Eigenlijk heel logisch...dom dat ik altijd van die stampers heb gehad!!! Ga denk ik ook maar voor een 4 cilinder en net wat je zegt...dubbel zoveel vermogen!!!
 
He zo had ik het nog nooi gezien!!! Eigenlijk heel logisch...dom dat ik altijd van die stampers heb gehad!!! Ga denk ik ook maar voor een 4 cilinder en net wat je zegt...dubbel zoveel vermogen!!!
Je mag mij gerust om nog meer tips vragen hoor :+ .
 
Laat je niet gek maken hoor ;) .

Niet voor een 2-cylinder gaan, dat zijn er 2 te weinig en ze hebben daarom ook maar de helft van het vermogen van een echte 4-cylinder :+ .


Je vergeet één ding ;)

Jullie 4 cilinderrijders gaan altijd klagen dat ie het niet doet als tie er op 2 loopt, dat probleem hebben wij niet :+
 
Je mag mij gerust om nog meer tips vragen hoor :+ .

Ok!! Ik weet niet zo heel veel van motoren dus bedankt voor je tip!!! ik rij nog eerst even door op mn spaghettichopper en als ik later groot ben koop ik ook zo`n 4 cilinder...gaaaaaaaaf man!!!!!!!!!!!!!
 
Gelukkig is het niveau nog niet veel gestegen sinds ik me hier voor het laatst heb laten zien... doet me toch goed!! *O*

Denk dat er voor onze vriend maar Spoeffy maar 1 oplossing is... de Y2K bike. Heb je ook geen gezeik meer over hoeveel cilinders nou en of het wel genoeg vermogen heeft..

full


PS: Hier zit dus een straalmotor is :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan