Help...ik wil een Virago kopen

Plaisir

Rookie
22 mrt 2002
19
0
Arnhem
:} :} :} :} Zij gegroet O alwetenden :} :} :} :}

Ik ga zaterdag 23 maart al kijken dus het is een beetje kort dag maar ik overweeg het om een Virago te kopen en ik wil graag weten waar ik op moet letten.

Wie kan me tips geven voor de aankoop of waar ik even op moet letten als ik hem eenmaal heb.

Alvast heel erg bedankt.
 
Ik weet er nog een te koop voor weinig, effe uit het hoofd:

-Amerikaans model
-535
-bouwjaar 1987 of 1989
-km: 40.000
-onderhoudsgeschiedenis bekend
-onlangs spanningsregelaar vernieuwd etc.
-staat ergens bij Arnhem in de buurt.
-prijs: +/- 1500 euro

Alles onder voorbehoud, is al een tijdje geleden dat ik em gezien heb. Belangstelling? Post hier dan effe een reply, lees ik het wel en mail ik je terug.
 
Enige tip die ik je kan geve is koop nou maar gewoon een echte motor :+
Naja, iig beter dan dat je had gepost: Help, ik ga een Harley kopen...
 
PS: Hey drei..wat is dat nou...? Mag ut vrouwtje nie meer op ut forum kome? Kan je je eige dan nie beter talibanner :j of hesbolla :j ofzo noeme? begon pas net leuk te worde *D
 
Enige tip die ik je kan geve is koop nou maar gewoon een echte motor :+
Naja, iig beter dan dat je had gepost: Help, ik ga een Harley kopen...

misc.php
misc.php
:+
 
http://www.louis.nl/magazine/klussen/Checklist/checklist.cfm?&cftoken=42610488&cfid=158016 (www.louis.nl/magazine/klussen/Checklist/checklist.cfm?&cftoken=42610488&cfid=158016)

Een checklist van Louis voor de aankoop v.e. 2e hands motor.

Een Virago?? Jij hebt echt hulp nodig ;)
 
:? Tjonge jonge jonge jonge wat een positiviteit ;( (dubbele woordwaarde bij scrabble)

Is er nou ook nog iemand die me serieus kan vertellen waarom ik volgens iedereen hulp nodig heb of is de Virago toch best een goeie???

En effe by the weg...mijn interesse gaat uit naar een 750 of zwaarder dus....de 535 vindt ik wat licht. Toch bedankt.

Goeie tip trouwens dat van louis...ik had de site al eens gezien maar was de url kwijt.

Tnx
 
:? Tjonge jonge jonge jonge wat een positiviteit ;( (dubbele woordwaarde bij scrabble)

Dit is een beetje een tupperware forum. Meeste rijden een supersport, sport of sportieve tour fiets (ik ook). Dan krijg je toch vaak van die reacties op een chopper. Gewoon lekker negeren en er is vast wel iemand die je een goed advies kan geven :)
 
Groot gelijk dat je een Virago wil gaan kopen. Heb zelf pas geleden een 535 gekocht en ben er heel tevreden over. Is ook niet zo lastig, heb alleen nog maar illegaal door de straat gecrosst. Zonder rijbewijs is de A10 toch iets te riskant. Waar je volgens mij op moet letten, is de startmotor. Lees veel over Virago's met startproblemen. En het schijnt dat het zadel van de meeste 750's erg zacht is, waardoor je snel pijn in je rug krijgt. Maar ja, je moet er wat voor over hebben!
Dus: :} VIRAGO :}
 
Hi Plaisir,

Ik heb al op je mailtje gereageerd, maar zie nu dat je vandaag gaat kijken naar een Virago. Het is idd beter om een 750 of 1100 te kopen als je vooruit wil :] Kijk naar kilometerstand natuurlijk en naar eventuele beschdigingen, maar dat moet je natuurlijk bij elke motor doen. Jammer dat ik het niet eerder zag, want Arnhem is op 15 min. afstand... Ik woon namelijk in Nijmegen. Succes vandaag en als je er 1 hebt gekocht, kunnen we samen eens afspreken 8-)

Groetjes Hellraiser
 
*D Ja *D hoor *D mensen.... *D het *D is *D gebeurd.... *D 'k *D heb *D een *D Virago *D gekocht *D .

De tupperware rijders zullen me nu wel helemaal voor gek verklaren maar ik ben er toch erg blij mee. :9

Als er nu ook nog iemand is die me kan vertellen hoe ik mijn fiets als ikoon kan instellen dan kan iedereen hem altijd zien.

Trouwens ik wilde nog even iedereen bedanken die heeft gereageerd op mijn vraag. Dus bij deze :} bedankt.
 
*D Ja *D hoor *D mensen.... *D het *D is *D gebeurd.... *D 'k *D heb *D een *D Virago *D gekocht *D .

De tupperware rijders zullen me nu wel helemaal voor gek verklaren maar ik ben er toch erg blij mee. :9

Als er nu ook nog iemand is die me kan vertellen hoe ik mijn fiets als ikoon kan instellen dan kan iedereen hem altijd zien.

Trouwens ik wilde nog even iedereen bedanken die heeft gereageerd op mijn vraag. Dus bij deze :} bedankt.

GEFELICITEERD MET JE NIEUWE MOTOR! *D

Ik wil toch even een kritische noot laten vallen over/voor die 'tupperware' (sportmotor) rijders...
Als je gaat kijken op een chopper pagina.. hou je dan in met JOU visie van de perfecte/echte motor. Iedereen heeft zijn eigen smaak en voorkeuren. Ik vind best dat je je mening wil geven, maar als het afkraken is vind ik dat geen stijl, hou dan je mond.

Plaisir: Veel rijplezier!!! ;)
 
Als er nu ook nog iemand is die me kan vertellen hoe ik mijn fiets als ikoon kan instellen dan kan iedereen hem altijd zien.
Kijk even in de http://www.motor-forum.nl/forum/faq.php (FAQ) voor al je vragen.

Gefeliciteerd met je nieuwe motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan