Help ik wordt A-sociaal en ik meen het

Wordt elke motorrijder op den duur A-sociaal?

  • Nee dat wordt je niet

    Stemmen: 2 7,1%
  • Sommigen worden het

    Stemmen: 3 10,7%
  • Je bent A-sociaal maar wordt het niet

    Stemmen: 2 7,1%
  • Alleen als ik een k*tdag achter de rug heb

    Stemmen: 7 25,0%
  • Ik werdt ff A sociaal maar het trekt bij na je eerste asfalt

    Stemmen: 2 7,1%
  • De politie komt bij mij thuis als er weer eens iets gebeurt

    Stemmen: 1 3,6%
  • Maak je geen zorgen gaat weer over

    Stemmen: 2 7,1%
  • Doe toch maar die kip en de whisky

    Stemmen: 9 32,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Asociaal zijn is veel gemakkelijker... en zoals uit je eigen verhaaltje blijkt; ook sneller.
Kdoe er zelf net zo hard aan mee... (alleen lok geen medeweggebruikers langs flitspalen, dat vind ik nou weer wel een kutactie).

Zou die "A" in je rbw dan voor Asociaal staan?
En de "B" voor Braaf?

(vroegah, toen reed ik ook netjes, een half uurtje ofzo)

Jah...zo begin ikke ook al...en we weten wiens schuld dat is :P
 
Pffffffffffft djeez wat een gezeik :r
Mods mag ik een (Afbeelding) op mijn eigen topic want dit uitleggen heeft bij sommige personen geen zin |(

:^

Enne...ik doe het ook steeds vaker hoor. Ik merk op dat als ik niet snel rij, dus als ik volgens de toegestaan snelheid rij, vind ik het niks. Alleen snelheid met af en toe risico vind ik leuk. Bochten - steeds sneller, files - gewoon met tussen 50 en 80 door rijden, met 120+ langzaamrijdende autos links/rechts inhalen, rechts inhalen - ik geef ze een aantal seconden om naar rechts te gaan en dan ga ik zelf langs. En als iemand een beetje ruimte maakt voor mij tussen de vangrail en hun auto (je weet wat ik bedoel hoop ik) dan ga ik daar ook langs en geef ik een duim. Maar ik weet dat ik moet oppassen, vooral dat laatste kan erg gevaarlijk zijn, en de boetes die ik de laatste tijd krijg zijn ook niet prettig. Ik zat zelf te denken om met motorrijden te stoppen.....maar nu ff niet ;) . Ik moet gewoon ietje rustige worden. :)

Ik moet wel zeggen binnen de bebouwde kom rij ik netjes 50. *D
 
Op woensdag 27 augustus 2003 03:24 schreef EarlyUC het volgende:
Mods mag ik een (Afbeelding) op mijn eigen topic want dit uitleggen heeft bij sommige personen geen zin |(
Van mij wel hoor :)
Alleen weet je dat als je zo'n topic start er ook negatieve reacties kunnen komen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan