Help! Informatie van Motor-Forum.nl verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op het gele driehoekje klikken (met uitroepteken).
Je kan alles aan de moderator vragen / uitleggen, die kunnen dat dan verder regelen.
 
Wou alleen even weten hoe je informatie van deze site kon verwijderen, het gaat om vertrouwelijke informatie wat niemand hier iets aan gaat, hoop op jullie begrip. :)
Ik snap er niks van, maar je eerdere berichten zijn al weg. Kijken of dat met een quote ook lukt. O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom zou je vertrouwelijke informatie wat niemand aangaat op een openbaar forum zetten? Dan ben je sowieso niet handig bezig mijn inziens. Maar succes met wat je ook van plan bent. :W

Wou alleen even weten hoe je informatie van deze site kon verwijderen, het gaat om vertrouwelijke informatie wat niemand hier iets aan gaat, hoop op jullie begrip. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op het gele driehoekje klikken (met uitroepteken).
Je kan alles aan de moderator vragen / uitleggen, die kunnen dat dan verder regelen.

Kan hier vooralsnog helemaal niks mee.
Net aangemaakt account om dit topic te openen om info te verwijderen dat niet onder dit account staat?
Dat kan uiteraard niet.

Maar goed, ik zal de uitleg vanzelf wel zien. :)
 
Kan hier vooralsnog helemaal niks mee.
Net aangemaakt account om dit topic te openen om info te verwijderen dat niet onder dit account staat?
Dat kan uiteraard niet.

Maar goed, ik zal de uitleg vanzelf wel zien. :)


Ik denk dat dat gevoelig ligt :)
 
Ik vermoed dat meneer n iets met een motorzaak te maken heeft die hier iets minder gunstig besproken wordt, en dat hij die informatie verwijdert wil hebben.

Soort Elmo 2.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan