Help! KAWA ZZR 600

Transformer

Rookie
19 apr 2004
27
0
Middelburg
Ik heb een optie op een KAWA ZZR 600 heeft 21.000mls gereden en is van bouwjaar 1991.

Heb een ritje gemaakt rijd lekker, zit goed en heeft een goed geluit (zitten twee laser dempers onder) achter band is zo goed als nieuw, twee jaar geleden zijn de kleppen bijgesteld.

Ik ben nu tot de minimum prijs € 2.100,- gekomen

de advetentie is alsvolgt:

http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/advertentie.php?id=38593

Kan iemand mij advies geven het word mijn eerste motor

MVG Martijn

Bijlage: KAWA ZZR.jpg

ik denk trouwens dat het een deels gepolijst frame is ipv een deels verchroomd frame ;)

Zeker effe checken of de vering niet versleten is !!!!!!! Heb vroeger ook zo eentje gehad en dat was hun zwakke punt !!

Ziet er goed uit. Waarom heeft ie het frame gepolijst? Dat glimmende framedeel aan de zijkant is n.l. hetgeen snel beschadigd bij een schuiver. Stuur los en fiets loopt mooi rechtdoor? Voor en achterwiel in lijn? Geen beschadigingen aan de stuurgewichten (einde van het stuur, zwarte dingen), geen krassen op de vooras? Die worden nl. meestal niet vervangen na een schuiver.
Ik heb een kawa uit 1994 gehad, het enige serieuze probleem dat ik gehad heb is het uit de 2e versnelling schieten van de bak. Is toen opgelost door de bak te wisselen. Was trouwens exemplarisch.
Uitlaten (headers) rotten nogal makkelijk, ook even naar kijken dus.

Ziet er verders strak uit.

Succes met de koop.

tlh

Ik heb een kawa uit 1994 gehad, het enige serieuze probleem dat ik gehad heb is het uit de 2e versnelling schieten van de bak. Is toen opgelost door de bak te wisselen. Was trouwens exemplarisch.
Uitlaten (headers) rotten nogal makkelijk, ook even naar kijken dus.

Volgens mij is het niet echt exemplarisch bij de ZZR, maar een redelijk zwak punt die versnellingsbak.

Bij mij is de bak ook net vervangen, gelukkig onder garantie maar meer dan 1000 euro aan materiaal en arb. loon. Trek ff flink door in de tweede versnelling en kijk of hij er niet uitschiet.

Mark

Collega van mij ook met een ZZR600, deze winter de 2e versnelling vervangen. Zelf gedaan.

Maar het lijkt dus helemaal niet zo exemplarisch :?

Ben ik ook benieuwd naar :? Het is een toffe fijne fiets voor nie veel geld... Als je bak rot zou zijn merk je dat met een proefrit wel, even goede gassen in twee. Als hij er niet uit schiet, niets aan de hand...

En de vering? voor een 200 pleur laat je dat to reviseren? Als die verrot zou zijn, merk je dat ook bij een proef rit.

Ik zou deze niet zo maar laten schieten.. Voor die prijs.. |(

Terug
Bovenaan Onderaan