help ktm 250 gs

Status
Niet open voor verdere reacties.

ktm250gs

MF'er
24 jan 2009
48
0
hallo ik heb een ktm gs 250 uit 86 ,deze zit na een lange tyd weer in elkaar ,nu wil ik hem starten zonder bocht maar er komt rook en steekvlam uit de uitlaatpoort ,ligt dit aan de bougie of motoplat of staat deze niet goed afgesteld want krijg vliegwie er nier af heb geen poelietrekker ,graag een goed advies alvast bedankt gr rene
 
Snap je vraag niet helemaal, wat had je dan verwacht dat er uit je uitlaatpoort zou komen? Bier? Lijkt mij nogal onvermijdelijk dat wanneer je je motor start zonder uitlaat er rook uit je poort komt.
 
Snap je vraag niet helemaal, wat had je dan verwacht dat er uit je uitlaatpoort zou komen? Bier? Lijkt mij nogal onvermijdelijk dat wanneer je je motor start zonder uitlaat er rook uit je poort komt.

een goede uileg geven is ook lastig voor iemand die pas 9 dagen oud is :+
 
Snap je vraag niet helemaal, wat had je dan verwacht dat er uit je uitlaatpoort zou komen? Bier? Lijkt mij nogal onvermijdelijk dat wanneer je je motor start zonder uitlaat er rook uit je poort komt.

Verrek, je hebt gelijk, ik dacht dat hij niet wilde starten....
Idd zonder pijp wil er nog wel eens een vlammetje uitslaan. En nu die pijp monteren en laten lopen dat hok :)
 
Laatst bewerkt:
oke sorry voor de moeilijke uitleg maar dacht dat ie zonder bocht ook wel zou lopen ,er komen alleen maar steekvlammen uit ,hij slaat verder niet aan .,bij mijn honda mt tyd starte hij ook zonder bocht .maar ga hem er nu even opzetten en dan hopen vlammen maar en mijn bj is 1979 was een foutje .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan