Help!!mag dit zomaar!!!

Hij is nog onderweg op de fiets na inlevering van zijn papiertje voor een paar jaar :+
 
welnee....... :} :}



na mijn verhaal gedaan te hebben...en na wat onduidelijkheden aan de officier zijn kant....eiste hij maar 2 jaar 200 euro voorwaardelijk :P :P :P


de rechter was het er niet helemaal mee eens,vanwege het gevaar voor mede weggebruikers,maar wilde toch met de off. van justitie meegaan..

negeren van stopteken werd al vrijgesproken...na een beetje geouwehoer..

dus hoef niet eens wat te betalen!!!

wel zei de rechter nog tegen mijn vriendin: Mevrouw,hou hem wel een beetje in toom,he!! :} :}


in ieder geval een goed begin in het nieuwe jaar!!!!

tnx voor alle medeleven....... :] :]
 
jawel....alleen als een soortgeliik incident zou voorkomen dat dan die 200 euro erbovenop zou komen.....denk ik,hoor..was allang blij dat ik niet hoefde te betalen... *D



(en ook dat ze mijn recente snelheidsoverteding niet hebben meegenomen...)
 
Gefeliciteerd met het feit dat je nu niks hoeft te betalen.

Maar erm, voorwaardelijk? Is dat niet, dat jij je nu 2 jaar ´koest´ moet houden?
Proficiat! Maar kun je'm niet beter die € 200,= geven en als vrije :] rijder door het leven gaan?
Dit voelt zo ehhhh 25kw aan _O-
 
welnee....... :} :}



na mijn verhaal gedaan te hebben...en na wat onduidelijkheden aan de officier zijn kant....eiste hij maar 2 jaar 200 euro voorwaardelijk :P :P :P


de rechter was het er niet helemaal mee eens,vanwege het gevaar voor mede weggebruikers,maar wilde toch met de off. van justitie meegaan..

negeren van stopteken werd al vrijgesproken...na een beetje geouwehoer..

dus hoef niet eens wat te betalen!!!

wel zei de rechter nog tegen mijn vriendin: Mevrouw,hou hem wel een beetje in toom,he!! :} :}


in ieder geval een goed begin in het nieuwe jaar!!!!

tnx voor alle medeleven....... :] :]


nu ik nog moet 25 januari om 9 uur
voor iets wat ik niet gedaan heb en zeker noit geweest ben op de motor ik hoop dat ik net zo veel suc6 heb als jij krijg ik in ieder geval 95 euro terug
 
Gefeliciteerd!

Is er nog wat gezegd over de vage aanklacht? Want zoals ik het begrijp heb je geen boete, maar wel een waarschuwing. Dus helemaal vrijgepleit ben je niet.
Dat ze dan gewoon helemaal geen waarde hechten aan zo' n vage aanklacht. Verhaal van agent klopt wel of niet...nu klopt het een beetje :?
 
Hehe, topicje gevonden hoor... Klote dat die search functie eruit ligt... |( Maar uiteraard gefeliciteerd heej! Het was idd wel zo'n vaag verhaal dat de rechter daar vrij weinig mee kan denk ik. Maar goed, een erg coulante (koeland?) officier van justitie gehad... :} Dus nieuwe seizoen weer lekker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan