Help!!mag dit zomaar!!!

Mocht je worden veroordeeld, gelijk in hoger beroep gaan en aanvoeren, dat je poging om op de smurf in te rijden zo knullig was, dat je niet hoeft te worden veroordeeld. Samir A. is toch ook vrijgesproken omdat zijn poging een aanslag te knullig was om gevaar op te leveren. :X














Vervolgens mag die Samir op een hogeschool zijn studie chemie vervolgen. En wat leer je daar ook.................. Hoe je explosieven kunt maken. |( |( :(
Welkom in Nederland waar ze terroristen vrijlaten en mensen die een ongeval veroorzaken vergelijken met huurmoordenaars :( -O-

dat zie je verkeerd, dat heet werkgelegenheid creëren
:r
 
ff off topic....

ik hoorde trouwens net op het nieuws dat er 1 of andere instelling een aanklacht indient tegen die school waar Samir college volgde.

Samir zou daar niet welkom meer zijn,omdat ie een gevaar vormt voor de omgeving.

Die organisatie wijst er wel even op dat Samir 2x is vrijgesproken... :N :N
 
ff off topic....

ik hoorde trouwens net op het nieuws dat er 1 of andere instelling een aanklacht indient tegen die school waar Samir college volgde.

Samir zou daar niet welkom meer zijn,omdat ie een gevaar vormt voor de omgeving.

Die organisatie wijst er wel even op dat Samir 2x is vrijgesproken... :N :N
Hij is twee keer vrijgesproken... Dit ondanks een heleboel publiciteit en justitie en politiek die 'm toch wel erg graag als voorbeeld van hun daadkracht op het schavot wilden hebben.
Lijkt mij dus de zaak van justitie wel flinterdun moet zijn geweest en dat de rechters juist precies gedaan hebben wat van ze verwacht wordt: onpartijdig rechtspreken.

Doen die rechters hun werk een keer goed, is het nog niet goed. :z

Jij mag hopen dat jouw rechter op een dergelijke onpartijdige manier zal oordelen. :X
 
Hij is twee keer vrijgesproken... Dit ondanks een heleboel publiciteit en justitie en politiek die 'm toch wel erg graag als voorbeeld van hun daadkracht op het schavot wilden hebben.
Lijkt mij dus de zaak van justitie wel flinterdun moet zijn geweest en dat de rechters juist precies gedaan hebben wat van ze verwacht wordt: onpartijdig rechtspreken.

Doen die rechters hun werk een keer goed, is het nog niet goed. :z

Jij mag hopen dat jouw rechter op een dergelijke onpartijdige manier zal oordelen. :X





okee, ze heten allemaal youssoef _O-
 
was de bedoeling om een verkkers delict te gaan vergeliken met een zogenaamde terrorist.


ze heten allebei youssoef. _O-

is onderlegt, er zijn mensen die deze kriptische theologische manier van posten zeer op prijs stellen. O-)
Ik snap 'm. :+

Tis maandagochtend, hè. ;)
 


ja hoor....


heb een brief van officier van justitie binnen gekregen..

Mag 6 jan. voor de rechter verschijnen voor het akkefietje wat ik in mei in drimmelen heb gehad...


20 jaar cel is misschien wel een beetje veel maar 240 uur dienstverlening is wel op zijn plaats denk voor het strekken vd benen :P

En dan vinden we het raar dat er steeds meer agressie in nederland komt |(

Over 20 jaar krijg je een nekschot bij zulke overtredingen '(

Succes met de nederlandse rechtstaat, ben er ook geen fan van :X
 
Hij is twee keer vrijgesproken... Dit ondanks een heleboel publiciteit en justitie en politiek die 'm toch wel erg graag als voorbeeld van hun daadkracht op het schavot wilden hebben.
Lijkt mij dus de zaak van justitie wel flinterdun moet zijn geweest en dat de rechters juist precies gedaan hebben wat van ze verwacht wordt: onpartijdig rechtspreken.

Doen die rechters hun werk een keer goed, is het nog niet goed. :z

Jij mag hopen dat jouw rechter op een dergelijke onpartijdige manier zal oordelen. :X

Hij is goed!
:} :} :}
 
ff mini update....


Het zijn weer de matsweken......
:( :( :(


krijg ik vanochtend een brief in de bus van justitie....
Ik denk ..jippie!!!ik kom eronderuit,he.. :z :z


Gewoon een ordinaire bekeuring van 205 euri voor te hard rijden met de motor...(trouwens de eerste x in heel motorcarriere van 10 jaar)
101 waar je 70 mag.....

komt wel op een lekker tijdstip |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een ordinaire bekeuring van 205 euri voor te hard rijden met de motor...(trouwens de eerste x in heel motorcarriere van 10 jaar)
101 waar je 70 mag.....

komt wel op een lekker tijdstip |( |( |(
En geloof mij maar dat dit straks ook weer aangevoerd wordt. IDD niet echt in je voordeel. Kom je dadelijk te boek te staan als roekeloze rijder.

Mij hebben ze ook een keer genaaid. Artikel 5 niet voldoende rechts houden in een winkelstraat. (gewone tweebaansweg)
En dit terwijl er helemaal geen tegenliggers aan kwamen. Nee lekker dicht langs die auto's blijven rijden totdat iemand zijn deur open gooit en jij je tandjes kan rapen. Ook gewoon kunnen betalen, hielp niets.

Sommige van die gasten mogen ze van mij ....
Hopelijk kom je er onderuit. Succes.
 
ha oma!!!!


morgen de grote dag!!!!!

ben benieuwd wat eruit komt rollen!! |( |(

laat het wel ff weten!! O-)
 
Was de agent alleen op het moment dat hij beweert je een stopteken te hebben gegeven/ Heb je zelf eventueel getuigen?

Ik heb vroeger wel eens zoiets gehad. Reed toen nog brommer. Er kwam een politieauto met slakken snelheid van rechts. Ze waren naar wat hangjeugd bij een voetbalveld aan het kijken.
Ik kon voor ze langs rijden zonder dat ze zelfs maar hebben hoeven vertragen. Wordt ik daarna ineens door die politieauto afgesneden en krijg ik een bekeuring omdat ik geen voorang zou hebben gegeven :?
Ik netjes gebleven gelukkig en gewoon afgewacht en bezwaar aangetekend en de boel voor laten komen bij de kantonrechter.
Deze hoefde dus niet de hoogte van een boete te bepalen, maar moest bepalen of de boete uberhaupt wel terecht was.
Ik had toen het geluk dat ik een vriend van me achterop de brommer had zitten die voor me kon getuigen en dat ik wat van die hangjeugd heb kunnen traceren die desnoods ook wel hadden willen getuigen dat die politieauto niet voor me heeft hoeven vertragen en nog bij lange na niet bij de kruising was.
Rechter heeft toen in mijn voordeel beslist.

Getuigen zoeken en bezwaar aantekenen en dan in plaats van de hoogte van een straf eerst maar eens (zonder advokatenkosten) laten bepalen of er uberhaupt wel een strafbaar feit kan worden aangetoond.

(Er zijn ook wel geschikte agenten. Misschien dat die andere agent wel verklaart dat hij hetgeen je ten laste wordt gelegd niet heeft gezien.)



Maar ik lees hier net dat je morgen al voor mag komen. Dus ik hoop dat je er nog wat mee kunt. Succes in ieder geval!
 
Terug
Bovenaan Onderaan