Help magna keuze

Vroeg ook nog aan de goede man wil geen warm blok voelen nee komt goed zij die haha nu let op ik moest dus na een campingpark gaan daar was hij even bellen bij de slagboom en hij kwam me ophalen en ik dagt het al en daar kwam die de bocht om met de motor natuurlijk net gestart zij die zij verder nix nou ik dus eve chekke speling op het vork heeeel lelijk waarschijnlijk met spuitbus gedaan volgens hem bij een spuiter haha zker met de ogen dicht dan tog zo zie je maar ook de (gewone burger ) probeert je gewoon te neppen 😂😉
Inderdaad, dat "tuinhuisje" viel mij ook al op.
 
Welke prijs vroeg hij er voor? Ik zie op de foto trouwens niet de originele uitlaten en volgens mij zijn het de Fazer uitlaten en daarop staat: not for highway use. Met andere woorden: veel lawaai.
 
Welke prijs vroeg hij er voor? Ik zie op de foto trouwens niet de originele uitlaten en volgens mij zijn het de Fazer uitlaten en daarop staat: not for highway use. Met andere woorden: veel lawaai.
Nou het lawaai viel egt wel mee vond tegen vallen zelfs maar was een 750 met een 700 blok erin maar daar moet tog gewoon 750 op het blok staan of licht dat nu aan mij haha vraagprijs was 1350 als die gewoon technies inorde was en de motor klopte had ik um wel gepakt over spuiten was geen probleem geweest vind ik
 
Welke prijs vroeg hij er voor? Ik zie op de foto trouwens niet de originele uitlaten en volgens mij zijn het de Fazer uitlaten en daarop staat: not for highway use. Met andere woorden: veel lawaai.
Lazer uitlaten.

Er waren 2 soorten, de iets luidere dan standaard en jouw open brulpijpen.
 
61986971_461408018020588_799816643881467904_o.jpg


Om je een indruk te geven: deze kocht ik voor 1500 euro, helemaal origineel met 13 k mile en met nieuwe banden.

Ik heb er nog een met meer miles en met fazer uitlaten en die kocht ik voor 950 euro, ook een nette motor.
 
61986971_461408018020588_799816643881467904_o.jpg


Om je een indruk te geven: deze kocht ik voor 1500 euro, helemaal origineel met 13 k mile en met nieuwe banden.

Ik heb er nog een met meer miles en met fazer uitlaten en die kocht ik voor 950 euro, ook een nette motor.
Heb je geen tk dan 😊wat meer km stand erop vind ik niet erg als die maar bij gehouden is
 
61986971_461408018020588_799816643881467904_o.jpg


Om je een indruk te geven: deze kocht ik voor 1500 euro, helemaal origineel met 13 k mile en met nieuwe banden.

Ik heb er nog een met meer miles en met fazer uitlaten en die kocht ik voor 950 euro, ook een nette motor.
Maar had even een vraagje een 750 moet tog ook 750 op het blok staan he of niet want die uit bakel had 750 op kenteken en 700 blok erin
 
Het staat idd op het blok en ik heb er geen te koop, mijn tweede staat bij mijn dochter en die rijdt er mee.
 
Maar had even een vraagje een 750 moet tog ook 750 op het blok staan he of niet want die uit bakel had 750 op kenteken en 700 blok erin
Het staat ook op het balhoofd. Als je daar ergens bij de koplamp kijkt zit daar een zilverkleurig plaatje met het VIN, een nummer waarmee je het bouwjaar, motorinhoud, model en fabriek kunt achterhalen. Tenminste bij een Amerikaan.
Daar komen de meeste ook vandaan en vanwege importheffingen was de Supermagna van 1987 700CC, en die van 1988 750CC. Daarna komt Canada als exportland met 750CC, en Engeland, Frankrijk, Italië.

Kenmerkende verschillen tussen bouwjaar 87 en 88:
Bij 87 was de onderspoiler zwart, bij 88 in de kleur meegespoten.
87 heeft op de zwarte fake air "magna" staan, de 88er V45.
De 87 heeft Honda op de tank met het embleem, de 88er Magna.

Maar daar had je nu niet veel aan gehad8)7_O-
 
Maar had even een vraagje een 750 moet tog ook 750 op het blok staan he of niet want die uit bakel had 750 op kenteken en 700 blok erin
Zoals Boevie zegt is de Supermagna geleverd met 700 en met 750 cc. De 700's zijn per definitie grijze imports uit de USA. Bij het op NL kenteken zetten maakt de RDW wel eens foutjes of ze hadden de Supermagna alleen de 750 in het databestand staan. Hoe dan ook, de meest voor de hand liggende verklaring voor het 750 op het kentekenbewijs is in elk geval een 'onnauwkeurigheidje' bij de RDW.
 
Maar had even een vraagje een 750 moet tog ook 750 op het blok staan he of niet want die uit bakel had 750 op kenteken en 700 blok erin
Of het 750 blok was al opgerookt door omstandigheden, en toen hebben ze er een meer voorkomend 700 blok ingehesen.
 
Dacht mss zit er een ouder blok in van voor 87 een gewoone magna dus maar daar zijn veel problemen van. Maar past zo een blok ook gewoon of... jha ben zelf geen sleutelaar dus weet daar egt nix van ben beter in het handelen van de prijs😂😂
 
Dacht mss zit er een ouder blok in van voor 87 een gewoone magna dus maar daar zijn veel problemen van. Maar past zo een blok ook gewoon of... jha ben zelf geen sleutelaar dus weet daar egt nix van ben beter in het handelen van de prijs😂😂
Volgens mij zitten de 2 ophangogen aan de voorkant op een iets andere plaats bij de ouderen.
Maar het kan er gewoon in en dan doe je er toch gewoon geen bouten in.
Het is in het verleden al eens bewezen dat dit "kan".
 
Is het niet zo dan die magna heel goedkoop zijn met benzine , was het niet omdat er net 1.5 liter in de tank gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan