HELP maten sv650s 2003

cranium

Die hard MF'er
19 apr 2004
918
0
Ik ben op zoek maar de maten van de suzuki sv650s 2003, het liefst zoals het plaatje hieronder.

full

dat is geen sv650s uit 2003, of het moet een overjarig model zijn.

Maar waarvoor ben je die maten nodig dan????

dat is geen sv650s uit 2003, of het moet een overjarig model zijn.

Maar waarvoor ben je die maten nodig dan????

weet ik, was ook maar een voorbeeldje.

ik ben van plan om er eerst 1 een week (of 2)te huren (en mee op vakantie), en daarna misschien 1 te kopen, maar nu wilde ik kijken of mijn tas wel erop past of dat hij tever uitsteekt. Anders moet ik een andere tas kopen/regelen.

dus het belangrijkse, wat ik wil weten, zijn de maten van het achterzitje en de totale beedte van de motor.

Laatst bewerkt:
weet ik, was ook maar een voorbeeldje.

ik ben van plan om er eerst 1 een week (of 2)te huren (en mee op vakantie), en daarna misschien 1 te kopen, maar nu wilde ik kijken of mijn tas wel erop past of dat hij tever uitsteekt. Anders moet ik een andere tas kopen/regelen.

dus het belangrijkse, wat ik wil weten, zijn de maten van het achterzitje en de totale beedte van de motor.

Is het niet veel makkelijker om met je tassie naar de motorverhuurder te hobbelen en te passen?? Meten is weten en er wordt veel tijd mee versleten toch?

Is het niet veel makkelijker om met je tassie naar de motorverhuurder te hobbelen en te passen?? Meten is weten en er wordt veel tijd mee versleten toch?

Als ik de tijd ervoor had dan wel. De verhuurder is al gauw een half uur rijden, dus dan ben ik een ruim uur bezig. Op zich niet zo heel erg, maar op dit moment heb ik het erg druk dus probeer ik het hier maar even. En als het hier niet lukt dan ga ik er over een tijdje wel daar passen.

gewone standaard tanktas?zal vast wel passen, en als ie niet past koop je daar toch ter plekke een nieuwe, gooi je je spullen in de nieuwe tas, vraag je of zij op je oude tas willen passen, en zodra je de motor weer terug brent, neem je ook je oude tas weer mee......toch?!

Terug
Bovenaan Onderaan