Help Max de winter door....

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Onze Max :P heeft zijn motor tot schroot laten rijden
( 2 pogingen in 1 weekend om hem totalloss te krijgen.) Nu heeft ie dan eindelijk zijn zin.
Helaas heeft ie nu het volgende probleem, hij heeft natuurlijk niet genoeg geld om van zijn \"puinhoop\" zijn droommotor te maken.

( ter indicatie hier onder zijn droommotor.)

Blackisbest.jpg


Het is de bedoeling om van zijn tot poeier gereden R1 hetzelfde te maken als op de foto... Als nu iedereen een beetje bijlegt is Toine ( Redbull Man, eigenaar van de beste Duc shop in NL nnml de Biggelaar.) vastwel bereid om Max te helpen bij het bouwen van zijn droommotor.

Dit alles ter ere van zijn verjaardag die hij vandaag ( 22-10.) viert.
 
Laatst bewerkt:
Allereerst, van harte gefeliciteerd!! :)

Wat voor bijdrage verwacht men? :?

Eerst niet ff afwachten wat de verzekering uitkeert? :)
 
Van Harte 8-)

en vast succes gewenst met de nieuwe motor, ik ben benieuwd of het gaat lukken toine heeft zeker de know how in huis maar of hij ook aan R1 \'s wil werken vraag ik me af.... ik hoop het voor je :)
 
trouwens een dom hebberig type die bouwer!
dure Ohlins zooi en wielen en standaard remmen?!
Rijden kan hij vast niet aan zijn Dunlops te zien.
 
JA gefeliciteerd max!

uhhhh ik wil wel een bijdrage leveren, maar dan verwacht ik ook voor mezelf een bijdrage om een Fazer 600 (2002 model) en een BMW320d (2001) te kopen.
 
mag\'k er effe op wijzen dat Jonas gisteren ook jarig was :)

btw, eeuhhm.. van mij krijgt ie geen rotte frank.. heb ze zelf al genoeg nodig ;(
 
Laatst bewerkt:
Dit is de mooiste R1, nee wacht. Dit is de mooiste motor die ik ooit heb gezien. Die seatpipe en die witte velg met enkelvoudige ophanging :} .

Aaaaah shit, ik heb mezelf net bevuild :9~ .
 
Laatst bewerkt:
Lekkere bike inderdaad, hoog kwijlgehalte.. :9~

Zou ik best in m\'n garage als 2e bike willen zien :)
 
Dit is de mooiste R1, nee wacht. Dit is de mooiste motor die ik ooit heb gezien. Die seatpipe en die witte velg met enkelvoudige ophanging :} .

Aaaaah shit, ik heb mezelf net bevuild :9~ .
Whehe, iets om naar uit te kijken voor na je FZR600 ;)
 
Ik vind het ook een ZWAAR mooie fiets! :9~ :9~

Ennuh, ik had Max al gefeliciteerd, maar goed...

GEFELICITEERD NOG MAX! :)

Dat je maar weer snel een mooie fiets hebt, en je oude voor een schijntje aan mij verkoopt! ;) ;)
 
Ik vind het ook een ZWAAR mooie fiets! :9~ :9~

Ennuh, ik had Max al gefeliciteerd, maar goed...

GEFELICITEERD NOG MAX! :)

Dat je maar weer snel een mooie fiets hebt, en je oude voor een schijntje aan mij verkoopt! ;) ;)

Mijn stukje is blijkbaar niet echt duidelijk..
Het gaat er dus om dat als Max straks geld gekregen heeft van de verzekering, de R1 ( die totalloss is.) weer opgeknapt wordt en het moet worden zoals op het bovenstaande plaatje.
Maar Max moet natuurlijk wel een verjaardagskadootje hebben, dus ik dacht wat geld in te zamelen :P
 
Mijn stukje is blijkbaar niet echt duidelijk..
Het gaat er dus om dat als Max straks geld gekregen heeft van de verzekering, de R1 ( die totalloss is.) weer opgeknapt wordt en het moet worden zoals op het bovenstaande plaatje.
Maar Max moet natuurlijk wel een verjaardagskadootje hebben, dus ik dacht wat geld in te zamelen :P

Geef jij dan eens het goede voorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan