help me: wheelie maken

moet je daarvoor een topic van 3 maanden oud weer openen,
zit oma er niet meer??? |(

Slimme reactie vriend :)
Want als hij er een nieuw topic voor opent is het weer UTFS :|
Bovendien staat er nergens dat je een oud topic niet mag hergebruiken ;)
 
IK SNAP DAT GEDOE over wheelies niet.
Als je niet eens het benul heb om de fukkin search the usen dan heb je t bij mij al verbruid.

Weheelies op mn xl niks simpelers als dat
 
IK SNAP DAT GEDOE over wheelies niet.
Als je niet eens het benul heb om de fukkin search the usen dan heb je t bij mij al verbruid.

Weheelies op mn xl niks simpelers als dat

Die search werkt momenteel ook zo goed hè :Z
Maar goed, als je niet eens het benul hebt fatsoenlijk te reageren :z
 
Resultaten 1 - 10 van circa 2.250 van motor-forum.nl voor wheely. (0,03 seconden) ;)
 
mag lije dat je gigantisch op je bek gaat
:N :N :N

ga eerst maar eens gewoon leren rijden guppekop

Gelukkig ben jij de perfecte rijder, jij kunt immers wel gewoon rijden... toch? wheely op je XL, geen probleem... toch? (of toch niet... :? )

Achterlijke gladiool... wens je moeder een ongeluk toe, niet iemand van achter je computerschermpje... :X held :N


sterf :W
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad wat ben jij een halve tamme. Motorrijden is in verhouding al link en dan ga jij met suffe hoofd iemand een ongeluk toewensen. Dat je je irriteert dat iemand de zoekfunctie niet gebruikt oke...maar iemand een ongeluk toewensen en zo aanspreken...jij weet duidelijk niet waarvoor forums ooit onstaan zijn :? |( vriendschap en ervaring uitwisselen misschien? *O*

Gr Gsx-R-freak ;)
 
en O O O, wat is dat moeilijk, een wheely op je xl maken. Er zijn weinig motoren waar het nog makkelijker op gaat! (en je haalt zeker nog het einde van de straat niet _O- :W )
 
Ik heb een zx6 uit 1999 maar ik krijg mn fiets niet op achter wiel.
kan iemand mij verlellen hoe ik dat kan doen scheelt mij een hoop fustratie.
alvast bedankt kees
email=k_beest@hotmail.com

Lees eerst de topics eens door van de mensen die ondertussen een artikel 5
aan de broek hebben voor het maken van een wheelie.
Dan kun je zelf wel afwegen of je dat nou echt wilt...
 
IK SNAP DAT GEDOE over wheelies niet.
Als je niet eens het benul heb om de fukkin search the usen dan heb je t bij mij al verbruid.

Weheelies op mn xl niks simpelers als dat

ja ja, en IK snap al dat gedoe niet over al die mensen die niet fatsoenlijk hun voorwiel op de grond kunnen houden.
Over voertuigbeheersing gesproken |( |(

:+
 
Allemaal boekhoudersgelul. Als je het niet zint zet je maar een andere zender op.
 
Ff dimmen "vrienden".
Als iemand wheelie's wil leren maken hoef je het daar niet mee eens te zijn, maar daarom hoef je elkaar toch geen ongelukken toe te wensen?

Dat iemand z'n testoron-niveau wil demonstreren met het voorwiel van de grond, tja..... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan