Help me!

TheSap

MF'er
27 mei 2004
148
0
Rotterdam
Echt niet normaal. Ben ik eindelijk bijna 21, mag ik eindelijk zwaar gaan rijden. Moet ik mijn daytona alleen nog even verzekeren, nemen ze me niet aan. Omdat de motor te zwaar is voor mijn leeftijd. Echt ongelovelijk.
Rij verdomme al ruim 2 jaar motor. Dag in dag uit. Ook in de winter. Krijg je dit gezeik. |( .

Weet er iemand een verzekering waar ik het wel zou kunnen proberen? Of hebben hier nog meer mensen ervaring mee?

Alvast bedankt!!!
 
Laatst bewerkt:
ik zou bij orion-direct het eens proberen, die doen er volgens mij niet echt moeilijk over en je kan online je premie berekenen (hmmm..klinkt als reclame), maja andere verzekeringsmaatschappijen ken ik neit echt.

Succes iig
 
Bel er eens een paar en vraag een offerte op , dan weet je ook wat je moet gaan betalen.
Bijvoorbeeld Univé, KNMW, Unigarant, Centraal beheer etc.
 
Univé idd ff bellen.

Heb je auto met schadevrije jaren? Die gelijk meenemen ;)
Krijg je korting.
 
Zoals al eerder gezecht moet je bij orion direct verzekeren

ik heb mij GSXR-750 ook op mijn 21e kunnen verzekeren(2 jaar geleden). Ze deden daar helemaal niet moeilijk over!!

Zit zelf ook in de verzekeringen en er zijn weinig maatschappijen die jouw zullen accepteren.

MVG

Recie
 
Ik had t zelfde gezeik. Is toen gelukt bij de maatschappij waar mn pa de auto's al heel lang heeft verzekerd (via dezelfde contactpersoon).
Zo kan je t ook proberen.
 
Zoals al eerder gezecht moet je bij orion direct verzekeren

ik heb mij GSXR-750 ook op mijn 21e kunnen verzekeren(2 jaar geleden). Ze deden daar helemaal niet moeilijk over!!

Zit zelf ook in de verzekeringen en er zijn weinig maatschappijen die jouw zullen accepteren.

MVG

Recie

Bij Orion zeker O-)
 
idd www.unive.nl deden ze bij mij ook niet moeilijk over
alleen zou ik er wel een alarm op zetten scheelde bij mij bijna 100 euro per mnd aan verzekering

€100 per maand?? hoe duur zijn de verzekeringen in Nederland??

Ik betaal nu €530 per jaar voor mijn CB750 uit '79 en ik ben 23 jaar. Vanaf volgende maand heb ik ook auto en dan wordt moto "tweede voertuig" waardoor dat nog eens zakt naar €300. Zit bij Ethias (Belgie dus)...
 
ik kon op mn 21e zonder problemen bij univé een motorverzekering afsluiten. zonder schadevrije jaren met een auto aan te kunnen tonen o.i.d. (heb nl geen auto). Dus univé is makkelijk :) en goedkoop.

hutskie zal wel all risk verzekerd zijn?

ik betaal voor wa+ bij univé slechts 20 euro per maand voor mn freewind uit '99.
 
ik zou bij orion-direct het eens proberen, die doen er volgens mij niet echt moeilijk over en je kan online je premie berekenen (hmmm..klinkt als reclame), maja andere verzekeringsmaatschappijen ken ik neit echt.

Succes iig


Orio direct zuigt ontzettend. Ze zijn idd goedkoop, maar zorg dat je nooit wat hoeft te claimen. Op correpondentie kijg je gewoonweg geen antwoord. Ik ben er weer weggegaan.
De voorwaarden zijn ook niet erg vriendelijk. Dus de lage prijs heeft wel zijn keerzijde.
 
Precies... Die Roelt.

Laatst een aanvraag gedaan voor mijn nieuwe motor. Kreeg mail terug dat ie me geen goede aanbieding kon doen. Uiteindelijk hem toch gebeld want alle andere offertes waren me te prijzig. Bleek ie toch weer de helft goedkoper te zijn.

Al mijn kenissen zitten inmiddels ook bij hem. Gewoon de beste prijs en de service van een klein bedrijf.

Van die website: hij zal t wel druk hebben ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan