help met me keuze aub

welke motor van de bouwjaren 91 tot 94

  • suzuki rf

    Stemmen: 25 32,1%
  • gsx-r750

    Stemmen: 14 17,9%
  • honda cbr 600

    Stemmen: 19 24,4%
  • kawasaki ninja

    Stemmen: 16 20,5%
  • yamaha yzf

    Stemmen: 3 3,8%
  • yamaha fzr

    Stemmen: 1 1,3%

  • Totaal aantal stemmers
    78
bedankt voor je reactie ik ben al op zoek heb een paar rf,s gezien van bouwjaar 95/96 voor rond de 4000 euro is ook schappelijk toch zijn er voorzover jij weet nog zwakke plekken bij een rf dingen waar ik op moet letten ,zeg maar rf kwaaltjes???
mooie motor heb je ook,lekker opvallend kleurtje zie ik ook wel wat in kunnen geen nadelen aan zitten een beetje opvallen,is nooit weg in het drukke verkeer.

nou de groetjes van afw
 
Ik zal dan ook maar even een fototje plaatsen van me rooie RF600R wat echt een lekkere fiets is. Stuurt goed, trekt goed, uiterlijk goed....
Kopen die fiets. 8-)

full

full
 
Nou ik heb de motor sinds vorig jaar oktober en heb er nog niet echt mee kunnen knallen om RF kwaaltjes te kunnen ontdekken, de indrukken die ik kreeg van de motor is gewoon dat hij GOED is. Motorisch loopt hij super, heeft me tot nu toe nog niet laten staan. Hier is sowieso iemand die er meer problemen mee heeft gehad ( of niet Harley :P ) maar over het algemeen zijn het probleemloze motoren ( en ze zien er nog eens goed uit )

[me]Flügeltje kan niet wachten tot het kwik omhoog gaat om eens écht te gaan gummen...[/me]

Trouwens die rooie van hierboven is maar niks hoor..... :+

Enne bedankt voor het compliment 8-)
 
die kappie's over de achterband zijn volgens mijn ook niet standaard,als ik er 1 heb moet er zeker ook zo'n kapje op komen(of hoe dat ook mag heten) die rooie is ook prima hoor :9 vind alle kleurstellingen wel mooi,dus daar ben ik al uit alle kleuren zijn goed(had immers ook een topic kunnen worden)

maar uh de groeten van afw
 
die kappie's over de achterband zijn volgens mijn ook niet standaard,als ik er 1 heb moet er zeker ook zo'n kapje op komen(of hoe dat ook mag heten) die rooie is ook prima hoor :9 vind alle kleurstellingen wel mooi,dus daar ben ik al uit alle kleuren zijn goed(had immers ook een topic kunnen worden)

maar uh de groeten van afw

Die "kappies" zijn idd niet standaard, maar ze worden huggers genoemd.
Om zo'n hugger te bestellen klikerdeklik
 
bedankt word hier steeds wijzer huggers dus zal het onthouden heb al op een paar rf's gereageerd,gaat niet lang duren en ik moet op zoek naar een hugger!!!

bedankt nogmaals en ja weer de groeten he
 
Terug
Bovenaan Onderaan