help mij een keuze te maken🙏

Ik snap dit topic niet: een beetje @enforcerer is besluitvaardig genoeg om nooit vragen te stellen: die weet alles, en doet gewoon waar-ie toevallig zin in heeft. En sowieso vind ik dat je met zo’n nickname gewoon met een gejatte zonnebril op een HD Fatboy moet gaan zitten, lekker cruisen met een gun in je tas, en tegen alles wat beweegt zeggen “I’ll be back...” (liefst met een Zweeds accent natuurlijk)

:+
hahaha geweldig maatje, helaas heb ik mijn leven altijd impulsief geleefd drm probeer ik nu wat heel moeilijk is doordacht te gaan leven en na te denken.
 
Ik heb net Gomorra gekeken, dus ik zou het wel weten. Ook die Italianen hebben hun Vespa's ingeruild voor wat rappers.

attfict.jpg
hahaha geweldig deze forum
 
Niet als je zo lenig bent als de Witte Reus.

Ik ben gedeeltelijk net zo blond en 1.96, en kan staand m'n veters strikken.




Niks mis met dromen kerel. Ook niet op je nsr1200 :)

Fabrieks rg500 zou wel cool zijn. Die straat rg was leuk..

NSR1200... dat zou wat zijn })

Je verkooplink doet t niet, bij mij niet tenminste.



hahaha geweldig DezeIT forum

maar dat is alleen omdat ik voor het eerst een spelfout ontdek, ipv dat ik zelf verbeterd word *D
 
hahaha geweldig maatje, helaas heb ik mijn leven altijd impulsief geleefd drm probeer ik nu wat heel moeilijk is doordacht te gaan leven en na te denken.
Oké, duidelijk, herkenbaar, enigszins, denk ik. Ik zou me geen f@ck aantrekken van hoe m’n haar zit (helm), en gewoon die bromscooter verruilen voor de Xmax, maar dat is verder volstrekt ononderbouwd. Veel plezierige km’s gewenst :]
 
jongens het gaat niet om de motorscooter soort het gaat erom dat het van snorscooter naar helmscooter gaat
van fietspad naar autoweg
 
hahahahaha geweldig ik dacht is een scooter net als gillera😂 maar hoe rijd de nimbus dan ziet er vrij oncomfortabel uit
Op een Nimbus 2000 heb je helemaal geen tijd om je druk te maken over futiliteiten zoals comfort, maar je haar zit wel binnen een seconde blijvend in model
 
Op een Nimbus 2000 heb je helemaal geen tijd om je druk te maken over futiliteiten zoals comfort, maar je haar zit wel binnen een seconde blijvend in model
waar moet de kenteken houder? en is de 2021 met led? sorry maar ziet er vrij ouderwets uit
 
Met een motor, ongeacht scooter of reguliere motor ben je in de stad zeker niet sneller als op een scooter waar je geen helm op hoeft ( snor dus mag je op de fietspaden en rij je gewoon door terwijl meneer op de motor stilstaat door God mag weten wat voor reden er voor hem gebeurde op de weg ( kan ook een mevrouw op de motor zijn natuurlijk)

en die helm..ach die is er ook om je grijns te verbergen aan de wereld zodat het stoerder oogt, verder is het echt niet zo’n gedoe tbh zeker niet als je plek hebt om deze in op te bergen. Het gevoel dat een motor geeft is echter niet met een 50cc te vergelijken.
 
Met een motor, ongeacht scooter of reguliere motor ben je in de stad zeker niet sneller als op een scooter waar je geen helm op hoeft ( snor dus mag je op de fietspaden en rij je gewoon door terwijl meneer op de motor stilstaat door God mag weten wat voor reden er voor hem gebeurde op de weg ( kan ook een mevrouw op de motor zijn natuurlijk)

en die helm..ach die is er ook om je grijns te verbergen aan de wereld zodat het stoerder oogt, verder is het echt niet zo’n gedoe tbh zeker niet als je plek hebt om deze in op te bergen. Het gevoel dat een motor geeft is echter niet met een 50cc te vergelijken.
kijk dit is het antwoord waar ik naar uitkeek. dankjewel ik hou mijn scootertje nogn jaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan