Help mij kiezen :)

Polijsten of coaten?

  • polijsten

    Stemmen: 5 13,2%
  • coaten

    Stemmen: 33 86,8%

  • Totaal aantal stemmers
    38

ZX7-aRnold

MF veteraan
13 aug 2003
22.484
959
Hoogezand
Heb opzich wel een leuke motor O-) , maar soms wil een mens iets anders ;) Nee, komt geen andere motor :+

Heb het nu zo:

zx7r4.jpg


Maar zit erover te denken m'n frame zo te doen: (en misschien kuipwerk ook wel..... :o )

040222-pre-static-018.jpg


Gepolijst heeft natuurlijk ook wel wat, maar vergt best veel onderhoud en lijkt gelijk "smerig"

Wat denken jullie, gepolijst of gecoat?

Zal ff polletje aanmaken
 
Coaten is mooier denk ik ! Maar persoonlijk zou ik dan minder wit toepassen en meer van dat 'matte' groen 8-)
 
Niks aan doen!! :o

Ik vind 'm zo al stikgaaf! :}

Volgens mij kan ie er alleen maar op achteruit gaan!
 
coaten

In het buitenland zie je veel ZX-7's met een gepolijst frame. Ik ben zelf ook
op zoek naar een ZX-7. Polijsten is mooi maar ik ben er niet kapot van. Heb ook fietsen gezien waarbij ook de velgen gepolijst waren met een rijdende discobol
als gevolg. Leuk voor op de kermis maar niet voor op straat het enige wat die gasten dan nog missen zijn boxen onder het zadel en van die spinners in de wielen zodat het net lijkt of dat de wielen draaien terwijl ze in werkelijkheid geen meter voorruit komen.

Je motor ziet er nu met het polijste frame erg strak uit *D

Toch ben ik van mening dat het coaten van het frame meer racelook geeft waar jij waarschijnlijk naar op zoek bent. En zeker de motor een nog beter voorkomen verschaft.

(voor zover dat nog mogelijk is :} )

Met het coaten van de kuipdelen zal ik zeker nog wachten als je dat van plan bent. Ook zonde van al het werk en geld wat je er nu in geïnvesteerd hebt. En daarnaast denk ik dat het niet mooier wordt dan de kuipdelen nu zijn...

Maar ja, dat is mijn mening en het is jouw fiets... suc6 ermee
 
Laatst bewerkt:
coaten

In het buitenland zie je veel ZX-7's met een gepolijst frame. Ik ben zelf ook
op zoek naar een ZX-7. Polijsten is mooi maar ik ben er niet kapot van. Heb ook fietsen gezien waarbij ook de velgen gepolijst waren met een rijdende discobol
als gevolg. Leuk voor op de kermis maar niet voor op straat het enige wat die gasten dan nog missen zijn boxen onder het zadel en van die spinners in de wielen zodat het net lijkt of dat de wielen draaien terwijl ze in werkelijkheid geen meter voorruit komen.

Je motor ziet er nu met het polijste frame erg strak uit *D

Toch ben ik van mening dat het coaten van het frame meer racelook geeft waar jij waarschijnlijk naar op zoek bent. En zeker de motor een nog beter voorkomen verschaft (zover dat nog mogelijk is :} ) Met het coaten van de kuipdelen zal ik
zeker nog wachten als je dat van plan bent. Ook zonde van al het werk en geld wat je er nu in geïnvesteerd hebt. En daarnaast denk ik dat het niet mooier wordt dan de kuipdelen nu zijn...

Maar ja, dat is mijn mening en het is jouw fiets... suc6 ermee


Denk ook niet dat ik m'n kuipdelen ga coaten (vinden ze niet zo leuk denk ik :o )
Maar heb nog een volldeige kuipenset+tank enz enz op de zolder liggen, dus kan altijd een beginnetje maken......
Zit alleen nog met het kontje. Wil eigenlijk zo'n mooie dunne achterkant als de rr ook heeft. Zal wel zelf iets maken worden denk ik....
 
Denk ook niet dat ik m'n kuipdelen ga coaten (vinden ze niet zo leuk denk ik :o )
Maar heb nog een volldeige kuipenset+tank enz enz op de zolder liggen, dus kan altijd een beginnetje maken......
Zit alleen nog met het kontje. Wil eigenlijk zo'n mooie dunne achterkant als de rr ook heeft. Zal wel zelf iets maken worden denk ik....

Speur eens op internet, er zijn vast wel ZX-7's te vinden die de kont gemodificeerd hebben. De motor is super maar het achterlicht en daarmee
het beeld wat de meeste mensen van jou motor zullen zien
(ik neem aan dat je niet vaak ingehaald wordt) oogt wat gedateerd, zeker in
vergelijk met de nieuwste supersport die kawa nu op de markt zet.

Als je wat gevonden hebt kun je ze dan gelijk even posten, ben wel
benieuwd...

Greetings Barrossi
 
Speur eens op internet, er zijn vast wel ZX-7's te vinden die de kont gemodificeerd hebben. De motor is super maar het achterlicht en daarmee
het beeld wat de meeste mensen van jou motor zullen zien
(ik neem aan dat je niet vaak ingehaald wordt) oogt wat gedateerd, zeker in
vergelijk met de nieuwste supersport die kawa nu op de markt zet.

Als je wat gevonden hebt kun je ze dan gelijk even posten, ben wel
benieuwd...

Greetings Barrossi


Had zelf zoiets al gezien

full


Je moet het dan niet meer in de context ZX7R zien natuurlijk
 
Wat vind je d'r zelf van :?

Misschien kun je op het photosoep topic even vragen of dat
ze wat kontjes die jij mooi vindt er op kunnen soepen.
Kun je gelijk zien hoe het staat bij je eigen motor.
Het is onvoorstelbaar wat sommige gasten kunnen met photosoep
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je van een ZX7R een ZXRR replica kan maken, het frame is totaal anders, subframe van de ZXRR zit verder naar voren en is hoger. Achterbrug zit ook anders bevestigt.

Ik denk dat je nooit de lijnen zult krijgen als een ZXRR, wil je wel heel graag beginnen met een ZXRR replica dan zou je een schade ZX10R moeten kopen.

(Jorrit hoopt dat Arnold zijn mooie motor niet verknalt :X )
 
Ik denk niet dat je van een ZX7R een ZXRR replica kan maken, het frame is totaal anders, subframe van de ZXRR zit verder naar voren en is hoger. Achterbrug zit ook anders bevestigt.

Ik denk dat je nooit de lijnen zult krijgen als een ZXRR, wil je wel heel graag beginnen met een ZXRR replica dan zou je een schade ZX10R moeten kopen.

(Jorrit hoopt dat Arnold zijn mooie motor niet verknalt :X )


Ik vind de 10 echt niks eigenlijk....
 
Had zelf zoiets al gezien

(Afbeelding)

Je moet het dan niet meer in de context ZX7R zien natuurlijk

De acherkant is net iets te snel voor de voorkant en andersom...

Ik zou het iets subtieler doen zodat het een harmonisch geheel is en blijft
( :r sorry hoor, kon even geen betere benaming vinden)
 
Vind beide wel mooi, maar ik zou het zo laten.

PS
Had je die foto niet kunnen nemen toen die vrachtwagen voorbij gereden was? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan