Help mijn fzr wilt niet meer starten

Nathan31b

Rookie
14 jan 2019
11
0
Hallo


Ik heb een yamaha fzr 600

Met het volgende probleem
Gisteren starten hij gewoon nog
Vandaag doet hij niks meer ja alleen klikke bij ze relais dat vooral en af en toe hoor je wel wat draaien bij de startmotor maar verder doet hij niks weet iemand hoe dit komt accu is nieuw nog geen 2 dagen oud
 
Jup maar bij hangt nu aan de druppellader blijkbaar toch leeg hoe weet ik niet als die straks vol is probeer ik het om hem te starten doet die het nie is het nie ze accu
 
Je kan hem maar op 1 manier aansluiten of je moet wel erg dom zijn plus op plus min op min plus de rode kabel min de zwarte
 
Je kan hem maar op 1 manier aansluiten of je moet wel erg dom zijn plus op plus min op min plus de rode kabel min de zwarte

Bovendien had ie dan ook de eerste keer er niet kunnen starten.

Aan de andere kant, het is ook 'vreemd' dat je een volle accu hebt gemonteerd en dat die nu aan de druppellader hangt omdat ie leeg is.
Ik zou dus even wachten met bijdehand te doen.
 
Is niet bijdehand bedoeld daar niet van sorry miss zo overkomt ja als accu leeg loopt zal er iets moeten zijn waardoor die leeg raakt gebeurd niet lijkt mij
 
Spanningsregelaar of dynamo is waarschijnlijk niet goed meer.
Meet eens hoeveel volt er uit je dynamo komt als je de motor weer lopend hebt. En vervolgens ook meten wat voor spanning er op je accu staat bij stationair en 3000rpm
 
Spanningsregelaar of dynamo is waarschijnlijk niet goed meer.
Meet eens hoeveel volt er uit je dynamo komt als je de motor weer lopend hebt. En vervolgens ook meten wat voor spanning er op je accu staat bij stationair en 3000rpm
:^ Spanningsregelaar is ook bij de FZR een kwaaltje. :Y
 
Bedankt voor alle reacties nu accu tijdje aan de lader heeft gehangen start de motor meer nu laat ik door iemand anders die er dagelijks meebezig is met scooters en motors ernaar kijken waarom de accu zo leeg gelopen was
 
Terug
Bovenaan Onderaan