Help! Mijn KTM rijdt zo bokkig...

KTM moet beter zijn huis werk doen verbetering heet dat. Ze lopen al achter verstelbare nokkenassen is al zo oud bij automotoren . Hier loopt de motor wereld zo ver achter. Kijken maar eens naar een vermogen grafiek bv BMW
 
KTM moet beter zijn huis werk doen verbetering heet dat. Ze lopen al achter verstelbare nokkenassen is al zo oud bij automotoren . Hier loopt de motor wereld zo ver achter. Kijken maar eens naar een vermogen grafiek bv BMW
_O-
Dit hoekje is speciaal voor jou
 
Ik heb een GS voor woon werk en winter kilometers.
Doet wat ie moet doen en perfect waar ik hem voor gebruik.
Rustig wakker worden s'morgens en uitrusten als ik naar huis rij.

De smile heb ik toch alleen bij de KTM
 
Nou rij ik niet dagelijks en kijk ik blijkbaar niet vaak op de teller :P maar onder de 2000 moet je dus idd niet zijn. Simpel
 
Motorrijders die niet weten dat ook vanaf 1000pm rijden mogelijk is. naja bij sommige merken dan.:W
 
Motorrijders die niet weten dat ook vanaf 1000pm rijden mogelijk is. naja bij sommige merken dan.:W

Dan koop je dat merk.

Het spijt mij hoor, maar als je KTM koopt om 1000rpm te gaan rijden en het is niet kruip door sluip, dan koop je gewoon een motor met het verkeerde karakter.

Ik zou met de KTM niet proberen om 1000rpm te rijden aangezien stationair rond de 1350/1450 zit maar dat terzijde.

Buiten het feit dat je een BMW boxer met een v twin probeert te vergelijken. Wat 2 totaal verschillende stijlen qua vermogen zijn.

Wordt hier altijd een beetje moe van
 
Terug
Bovenaan Onderaan