Help mijn motor start niet na vervangen carburateur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raymond W

Veter vast
23 okt 2006
7.491
424
54
Mijdrecht
Start hij wel als je met remmenreiniger in de inlaat spuit tijdens de startpoging? Geeft hij dan aan dat hij er zin in heeft?
Zijn remmen zijn al schoon hoor.

Denk eerder dat die brommer zich helemaal rot zweet van al dat starten.
Ik zou een spuitbus deodorant proberen. :Y

• Like
Waarderingen: Rob RD

Janbros

MF veteraan
4 feb 2005
5.898
447
51
wezemaal
Kom op gasten, help die gozer gewoon even met jullie uitgebreide en zeer doordachte kennis van zaken.
consequent zijn is ook een zwaar onderschatte eigenschap. iedereen hier weet over welke brommer het gaat en waarom een bepaald topic hierover daardoor gesloten is. waarom andere topics over dezelfde brommer dan open mogen blijven is mij een raadsel.

met de reden waarom die topics niet mogenben ik het dan nog niet eens altijd akkoord, maar er wordt wel altijd opgegeven dat het topics zoals dit eigenste de reden zijn.

wees dan ook consequent. -> is voor de mod's !

basman180

MF veteraan
11 jul 2003
4.766
441
41
www.youtube.com
Wat voor motorfiets is het eigenlijk?
Klopt je vlotterhoogte.
Je sproeierbezetting is die hetzelfde als de voorgaande carburatie. Mengselschroef... zelfde slagen uit? Vacuumgestuurde brandstofkraan of niet? Heb je een lekkere constante dikke vonk? Oude benzine? Choke werking ok?

• Wow

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
22.278
432
Assen
De carbs krijgen benzine, de accu is net 2 maanden oud, de startmotor draait alleen lijkt met inhouden van startknop snel uit te gaan, de carbs zijn net pas schoongemaakt en als ik de nieuwe carb er op zet doet hij het nog niet. De pakkingen zijn allemaal in orde.
Nu is het meer dan 1 carburateur???

• Like

Chevko

MF'er
2 jul 2019
45
14
Voor hetzelfde geld gaat ts de motor proberen aan te lopen met de gasschuif in open stand...
Gelukkig had ik nog een oud springtouw ergens liggen die nooit gebruikt is. Dat springtouwtje kwam mooi van pas want de binnenkant was hetzelfde als een net nieuwe gaskabel. Beetje solderen en knutselen en het probleem was opgelost. Bedankt allemaal voor de hulp.

• Wow
  • Love
Waarderingen: Ride Dirty en Rob RD
Status
Niet open voor verdere reacties.