Help mijn motor start niet na vervangen carburateur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chevko

MF'er
2 jul 2019
46
15
Heb net mijn carburateur vervangen en nu start de motor niet. Weet iemand wat de oorzaak is?
 
Klopt maar dan is het officieel een motor

Nee, dan is het officieel een opgevoerde bromfiets.




consequent zijn is ook een zwaar onderschatte eigenschap. iedereen hier weet over welke brommer het gaat en waarom een bepaald topic hierover daardoor gesloten is. waarom andere topics over dezelfde brommer dan open mogen blijven is mij een raadsel.

met de reden waarom die topics niet mogenben ik het dan nog niet eens altijd akkoord, maar er wordt wel altijd opgegeven dat het topics zoals dit eigenste de reden zijn.

wees dan ook consequent. -> is voor de mod's !

Ik ben graag consequent.

Maar het lukt mij niet van iedere gebruiker te onthouden wat voor motor/bromfiets diegene rijdt.

Het lukt mij ook niet om alle topic's die geopend worden te volgen en op inhoud te controleren.

Maar als jij het wel weet.... en toevallig zo'n topic tegen komt.... stuur dan ff een topic report zodat een van de Crewleden er wat aan kan doen.

Je reply zoals hij er nu staat verdwijnt ook in de massa en word dus niet gelezen.

Jammer dat je het op de mod's afwentelt, M-F is net zo goed voor/van jou als van/door mij.
Soms is het net als in het echte leven.


Maar het is me nu duidelijk dat het om een bromfiets gaat, dus gaat dit topic op slot.
Bromfietsen zouden we op zich niet erg vinden, maar de gemiddelde brommerrijder zit in een andere levensfase met bijpassende omgangsvormen dan een gemiddelde motorrijder. In het verleden hebben we de ervaring opgedaan dat bromfietstopic's op M-F de verkeerde mensen trekt, om dat voor te zijn accepteren we dus geen brommertopic's !

Deze op slot, de andere topic's over deze bromfiets ook !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan