Help mijn motor start niet na vervangen carburateur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chevko

MF'er
2 jul 2019
46
15
Heb net mijn carburateur vervangen en nu start de motor niet. Weet iemand wat de oorzaak is?
 
Met de uitgebreide info die je gegeven hebt zou ik zeggen dat er iets mis is gegaan tijdens het vervangen van de carburator, ervan uitgaande dat de motor ervoor wel startte.
Ja voordat ik hem had vervangen deed hij het nog wel. Ik heb de oude carb nu weer gemonteerd maar zelfs nu start hij niet
 
Je helpt zelf niet echt mee dus mijn welgemeend advies; Ga er mee naar een motorzaak..
Ik zie nu dat ik de clip niet op de naald van de carburateur gaskabel gedeelte had geplaatst. Zou dat er iets mee te maken hebben.
 

Bijlagen

  • 15699.jpg
    15699.jpg
    7,6 KB · Weergaven: 4
Hier nog meer fotos zodat jullie weten waar ik over praatIMG_20190712_182403.jpg
IMG_20190712_182403.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20190712_182345.jpg
    IMG_20190712_182345.jpg
    58,5 KB · Weergaven: 5
  • IMG_20190712_182211.jpg
    IMG_20190712_182211.jpg
    121,9 KB · Weergaven: 5
Kom op gasten, help die gozer gewoon even met jullie uitgebreide en zeer doordachte kennis van zaken.

Ik neem aan dat je het over de sproeiernaald hebt en die moet samen met de gasschuif omhoog gaan. De schuif is voor lucht en de naald is voor benzine.
Als de naald niet omhoog gaat blijft het gaatje dicht en komt er geen benzine.
 
De carbs krijgen benzine, de accu is net 2 maanden oud, de startmotor draait alleen lijkt met inhouden van startknop snel uit te gaan, de carbs zijn net pas schoongemaakt en als ik de nieuwe carb er op zet doet hij het nog niet. De pakkingen zijn allemaal in orde.
 
Kom op gasten, help die gozer gewoon even met jullie uitgebreide en zeer doordachte kennis van zaken.

Ik neem aan dat je het over de sproeiernaald hebt en die moet samen met de gasschuif omhoog gaan. De schuif is voor lucht en de naald is voor benzine.
Als de naald niet omhoog gaat blijft het gaatje dicht en komt er geen benzine.
Dankje voor u comment. De schuif lijkt te werken. Anders maak ik even een video er van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan