Help mijn motor start niet na vervangen carburateur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chevko

MF'er
2 jul 2019
46
15
Heb net mijn carburateur vervangen en nu start de motor niet. Weet iemand wat de oorzaak is?
 
Kom op gasten, help die gozer gewoon even met jullie uitgebreide en zeer doordachte kennis van zaken.

consequent zijn is ook een zwaar onderschatte eigenschap. iedereen hier weet over welke brommer het gaat en waarom een bepaald topic hierover daardoor gesloten is. waarom andere topics over dezelfde brommer dan open mogen blijven is mij een raadsel.

met de reden waarom die topics niet mogenben ik het dan nog niet eens altijd akkoord, maar er wordt wel altijd opgegeven dat het topics zoals dit eigenste de reden zijn.

wees dan ook consequent. -> is voor de mod's !
 
Wat voor motorfiets is het eigenlijk?
Klopt je vlotterhoogte.
Je sproeierbezetting is die hetzelfde als de voorgaande carburatie. Mengselschroef... zelfde slagen uit? Vacuumgestuurde brandstofkraan of niet? Heb je een lekkere constante dikke vonk? Oude benzine? Choke werking ok?
 
Voor hetzelfde geld gaat ts de motor proberen aan te lopen met de gasschuif in open stand...
Gelukkig had ik nog een oud springtouw ergens liggen die nooit gebruikt is. Dat springtouwtje kwam mooi van pas want de binnenkant was hetzelfde als een net nieuwe gaskabel. Beetje solderen en knutselen en het probleem was opgelost. Bedankt allemaal voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan