Help: mijn pak knelt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Knellend pak? Misschien kan deze "mevrouw" je helpen _O- _O- _O- ;)


full
 
Als je de volgende x eerst ns foto's bekijkt voordat je denkt dat je lollig bent...... :?

Shit...mijn vriend was nog ingelogd.....was dus een berichtje van Marleen :P


uit onderzoek is gebleken dat 80% van de vrouwen hun kleding te klein koopt omdat ze niet willen toegeven dat ze te dik zijn.

Je pak knelt, je hebt moeite om je vetlappen er in kwijt te geraken, je bent te dik
 
Bij mijn eerste pak dacht ik ook dat het wel goed zou komen met het "net te krap".
Beter wat strakker dan te ruim zei de verkoper.
Niet dus: altijd rode knieen, niet kunnen bukken, armen kreeg ik niet hoger dan schouderhoogte, trekken in het kruis, alleen met t-shirt eronder ging net, 2 t-shirts of zelfs een trui ging al helemaal niet etc...
Toen ik eenmaal met rugprotector ging rijden was het helemaal een probleem.
Daarna bij MJK de broek verlengd door een tussen broek en rits een stuk van 2cm te zetten. Mocht niet veel baten.
Afgelopen zomer na 6 jaar "adem inhouden" eindelijk maar eens een nieuw pak gekocht. Ditmaal niet geluisterd naar de kledingman maar gewoon een maatje groter gekocht: als de protectoren goed zitten, het niet teveel om je lijf fladdert is het OK.

ps: je kan natuurlijk ook zonder kleding in je pak duiken, wellicht dat het dan wat ruimer zit :)
Ik woon in Horst dus kan snel effe langswippen *D
 
Laatst bewerkt:
te dik... kijk nog eens goed naar die foto man, haha.. erruhg mooi pak hoor :)
en let niet op de mensen die een vrouw hebben die allang dr beste tijd heeft gehad, is gewoon jaloezie,

dat knellen gaat inderdaad weg, had ik ook.. vooral ook in de knieholten snijdend knellend gevoel, ook als je paar keer regen heb gereden enzo, of juist weer als het ook iets warmers is geweest, heeft allemaal invloeden op aanpassing van je pak op je lichaam.

Groeten, en veel plezier ermee,
Coentje
 
uit onderzoek is gebleken dat 80% van de vrouwen hun kleding te klein koopt omdat ze niet willen toegeven dat ze te dik zijn.

Je pak knelt, je hebt moeite om je vetlappen er in kwijt te geraken, je bent te dik

O ja fretje kroketje post eens een foto van jou vrouw laat de rest van t forum ff lachen kom op man! jij stoere ruige ik kijk altijd met mn ogen ik mn kontzak kerel!! :Z
 
O ja fretje kroketje post eens een foto van jou vrouw laat de rest van t forum ff lachen kom op man! jij stoere ruige ik kijk altijd met mn ogen ik mn kontzak kerel!! :Z
heb hier geleerd dat het het beste is om fred te negeren, hij zal wel een relnicht zijn.... :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan