help!? morgen afrijden en met dit weer!

misc.php


is idd logisch dat hij niet direct achter z'n pc springt...
 
Laatst bewerkt:
mmmmmmm duurt inderdaad wel lang, Maar misschien duurt 't op slot zetten van zijn nieuwe bike wel een beetje lang :)
Zo niet tja wie weet mag ie nog een x afrijden net als ik ook eeste keer gezakt '(
 
Denk dat ie hem tijdens het examen gewoon gesmeerd is. Weet ie tenminste zeker dat ie vandaag de hele dag kan rijden :+
 
Hoe kan de motor gecrashed zijn? Ben je ergens tegenaan gereden? Zal toch niet zeker ?!
 
Laatst bewerkt:
Vergat je tot twee keer toe voorrang te geven?


Ach joh, er zijn er heel wat meer die zakken. Volgende keer gewoon beter. Tis nou toch pokkeweer, dus veel mis je er niet mee.
 
Klote man, maar ikke nie snapnie. Hoe bedoel je na je examen? We willen details!

Maar inderdaad, het weer is gewoon erg rot. Over een tijdje is het al beter en dan ga je het gewoon lekker halen!!
 
ook deze op de nominatie in het rijtje van clickable smilies. ik stem voor

Ik stem tegen, wil ook wel eens wat anders zien dan een Yamaha. Maak er dan een Kawasuki CBR-R1 Biposto van. Hebben we voor iedereen wat wils.
 
Ben gewoon tot twee keer toe onderuit gegaan. Heeft niets met het weer te maken. Snap het zelf ook niet, zoals ik sommige andere dingen ook niet snap. Maar ben er niet trots op en baal er gewoon enorm van, temeer omdat het nog altijd een motor is van een ander. Bij wijze van spreke had ik liever in de kreukels gelegen dan die motor. That's it. Misschien later, maar voor nu laat ik het hierbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan