Help! Motor huren USA

moto_rick

MF veteraan
5 sep 2003
33.874
6
Rotterdam
Ik ben opzoek waar ik in Amerika een motor kan huren, voor een leuke prijs.
Ben van plan om in september even voor 2 weken die kant op te gaan en dan van New York naar Miami te rijden.

Dus als iemand iets weet, please let me know! :W
 
Ben van plan om in september even voor 2 weken die kant op te gaan en dan van New York naar Miami te rijden.

Dat ritje duurt maar 2 dagen...De meeste tijd rij je op I95 waar de snelheid is 65mph - 75mph...maar je kunt zonder problemen 10mph over de toe gestane snelheid gaan....Dus je kunt hier lekker sneller rijden dan in nederland
:W :W
 
Dat ritje duurt maar 2 dagen...De meeste tijd rij je op I95 waar de snelheid is 65mph - 75mph...maar je kunt zonder problemen 10mph over de toe gestane snelheid gaan....Dus je kunt hier lekker sneller rijden dan in nederland
:W :W

Ik wil lekker relaxen en een beetje in alle stadjes kijken die ik tegenkom
 
als je een lekker tochtje wil maken, Rij over de Blue Ridge Parkway :Y :Y

Wij gaan volgende week met een hele groep voor een paar dagen naar de Blue Ridge :Y *O* *O*

of je kunt Route 1 Volgen... dat is de oude Route van het noorden naar het zuiden...vele kleine dorpen kom je tegen.
 
ja behalve bij jou in de buurt bij de bekende sherrif.
{
ImmG_hytorakiki_41125139404.jpg
 
Dat ritje duurt maar 2 dagen...De meeste tijd rij je op I95 waar de snelheid is 65mph - 75mph...maar je kunt zonder problemen 10mph over de toe gestane snelheid gaan....Dus je kunt hier lekker sneller rijden dan in nederland
:W :W

Als je over de autoroute naar Zuid-Frankrijk rijdt is dat ook in één of twee dagen gepiept. Rij je binnendoor doe je er een stuk langer over en hebt meer lol. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de rit van NYC naar Miami. En er is binnendoor daar best een hoop lol te beleven.
 
bleuridge is inderdaat een mooie optie en dan ook even de dragontail. maar neem dan geen harly of zo want dan red je het niet in een week. of je hebt aan het eind geen uitlaten en dergelijke meer over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan