Help; motor start niet

Rafe

MF'er
3 apr 2006
58
0
enschede
Ik heb het volgende probleem, Ik wilde gisteren mijn Suzuki sv650 starten maar dit deed hij niet. Ik heb er twee weken geleden nog 2 uur mee gereden. I

k heb de accu doorgemeten en deze geeft nu nog steeds 11.5 volt aan ondanks vele malen proberen te starten. Als ik de startknop indruk dipt hij wel onder de 9 volt(logisch door het vele starten? Alle andere lampjes branden wel volop.

De startmotor wilde gisteren niet volledig rondraaien. 2 maal draaide hij wel een beetje rond en was er een plof uit de uitlaat.

Waar zou het probleem kunnen liggen? Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
deze accu is nog geen jaar oud. hoe moet ik dat met startkabels doen dan? Ik was van plan om morgen een druppellader te kopen en te kijken of het met een opgeladen accu het wel weer zou werken. Het is een yuasa accu.
 
Zo, Ik heb een poging gewaagd. De kabel aangesloten etc. Motor geprobeerd te starten. Het blijft hetzelfde resultaat. Accu lijkt niet genoeg stroom af te geven. Ik heb hem net weer gemeten nadat ik de accu uit motor had gehaald. Hij staat nu op 10.5, evenlater weer op 11.4
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan