help needed!

Natuurlijk krijg je voor 16.000 die fiets mee!! En je regelt er dan ook een nieuw setje banden onder, een afleveringsbeurtje (olie check etc) en kleppenstellen hoeft pas achterin de 20000km.

Die dealer wil ook zijn jaar nog ff goed afsluiten, dus verkoopt jouw dat ding GRAAG, volgens mij kan je er zelfs nog wel meer afhalen... 8-)


JAAAAA!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHAAAA!!!!!

DAT DING WORDT VAN MIJ!!!!! :9 :9
Jammer dat het nu momenteel elke dag kouder
wordt en het eind daarvan nog lang niet in
zicht is :( :( :(

*O ja, iedereen die me geadviseerd heeft iets
goedkopers te kopen... ik snap jullie reacties,
is trouwens precies wat mijn gezonde verstand
zegt (en het gezonde verstand van een hoop vrienden van me), maar ik denk dat mijn hart bij deze keus wint.

Ik heb krom gelegen voor een zx6r en een zx6r
zal het worden. :9~
Anders geef ik bijna evenveel uit voor iets
dat ik eigenlijk niet wil hebben...
Maar goed...zoals ik al zei heb ik de afgelopen 14 maanden 1000 piek per maand gespaard.
Als de motor me minder dan 1000 piek per
maand gaat kosten ga ik er alleen maar op vooruit.


*Hoe erg raden jullie me een all-risk verzekering
tov WA+casco aan? Gaat nl nogal flink in
de papieren zonder no claim :(

Hoi Hans_V (en evt. maximum en de rest!), zaterdag zou prima uitkomen! maar
een proefrit, kan dat a la minute?
(kan ik je nog mailen op het hotmail adres in je profiel??)

mzzl van een bijna motor-rijder :]
 
Hou op man! Ik word helemaal gek als ik dit soort verhalen lees. Krijg gelijk zin om ff naar de bank te gaan en mezelf ook een nieuwe fiets te gaan halen.

Hoop voor je dat je hem krijgt!
 
JAAAAA!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHAAAA!!!!!

DAT DING WORDT VAN MIJ!!!!! :9 :9
Jammer dat het nu momenteel elke dag kouder
wordt en het eind daarvan nog lang niet in
zicht is :( :( :(

*O ja, iedereen die me geadviseerd heeft iets
goedkopers te kopen... ik snap jullie reacties,
is trouwens precies wat mijn gezonde verstand
zegt (en het gezonde verstand van een hoop vrienden van me), maar ik denk dat mijn hart bij deze keus wint.

Ik heb krom gelegen voor een zx6r en een zx6r
zal het worden. :9~
Anders geef ik bijna evenveel uit voor iets
dat ik eigenlijk niet wil hebben...
Maar goed...zoals ik al zei heb ik de afgelopen 14 maanden 1000 piek per maand gespaard.
Als de motor me minder dan 1000 piek per
maand gaat kosten ga ik er alleen maar op vooruit.


*Hoe erg raden jullie me een all-risk verzekering
tov WA+casco aan? Gaat nl nogal flink in
de papieren zonder no claim :(

Hoi Hans_V (en evt. maximum en de rest!), zaterdag zou prima uitkomen! maar
een proefrit, kan dat a la minute?
(kan ik je nog mailen op het hotmail adres in je profiel??)

mzzl van een bijna motor-rijder :]

ik zou wel effe bellen of langs gaan kunnen ze hem gereed zetten. en je kunt me zeker mailen :P :P
 
en met een nog goedkopere fiets (barrel) heb je vaak pech.... (weet ik nog niet maar m\'n cb heeft al wel startproblemen)

Kwestie van goed onderhouden, en van dat ouwe ding van jouw, mag je wel verwachten dat ie gaat haperen. Die is echt antiek. Mijne is nog wat jonger (alhoewel die ook net z\'n 14e verjaardag heeft gevierd, vandaag precies 5 weken geleden)
en start en rijd nog als een jonge motor :)
 
Yo paulus,
m.i. moet het je kunnen lukken om de prijs flink naar beneden te kletsen.
Heb zelf vorig jaar een CBR600 uit 1999 met slechts 5400 kilometers gekocht. Vraagprijs was 18.750 piekermannetjes en uiteindelijk heb ik hem voor 16.000 opgehaald bij Olijve in assen. Perfecte zaak overigens. Kreeg ook nog voor elkaar dat er een nieuwe achterband onder ging (met gelukwensen erop geschreven door hoofdmonteur hoezo hart voor de klant?)er kwamen kleine knipperlichtjes op en de velgen zijn weer zwart gespoten voor me omdat mijn voorganger ze repsol oranje had. Al met al dus aardig geboerd daar in assen.
Mijn advies: binnenstappen,eerst proefrijden,dan vertellen wat je eraan veranderd wil en daarbij je prijs noemen. Oh ja een houding aannemen van take it or leave it wil ook helpen. Dit echter alleen doen als je ook daadwerkelijk weg kunt lopen als het niet lukt.

Succes ermee.

C.U.


:j
 
twisted, ik heb mij suf gebeld om een redelijk goedkope verzekering te vinden en orion kwam er het beste uit. En laat maar lullen goedkope fiets... krijg je spijt van. Direkt kopen wat je wil hebben, heb ik ook gedaan 8-)

groet M.
 
Kwestie van goed onderhouden, en van dat ouwe ding van jouw, mag je wel verwachten dat ie gaat haperen. Die is echt antiek. Mijne is nog wat jonger (alhoewel die ook net z\'n 14e verjaardag heeft gevierd, vandaag precies 5 weken geleden)
en start en rijd nog als een jonge motor :)

Maar het is ook een honda dus....hoop ik maar dat ze toen ook al goede motoren bouwden.

Keertje olie in het blok gooien lijkt me ook wel een goed idee.

En denk dat het alleen even afstellen is dus straks mooi :] op mien barrel (niet sneller dan 30km/u meer dan is toegestaan)

Oh ja, zal nog even iets ontopic zeggen; allrisk als je het kan betalen moet je het zeker doen! dit om zelfmoordneigingen na een schuiver e.d. te voorkomen.
 
Je zult hem inmiddels al wel gekocht hebben....

Ik begin altijd eerst te vragen wat hij minimaal moet kosten zonder inruil. Dan semi-geinteresseerd doen, een proefrit maken en bij terugkomst over alles zeuren wat je vinden kunt, al is het maar dat er hele lichte krasje te zien zijn van het wassen, of velgen die een beetje bladeren...

Vaak trekken dealers er zo\'n 10% af als je nix inruilt. Dat steek je zoiezo in de pocket, en dan kun je nog handelen..

Als je aan de maximale prijs zit, lul dan ook nog ff over korting op kleding en garantie verlenging. Alle beetjes zijn meegenomen. Bedenk goed: Omhoog met je bod kan altijd, omlaag niet!

Veel suukses en plezier op de nieuwe fiets!!

Tis in ieder geval het goede merk!!!!
 
Hee Joel!

Bedankt voor je reactie nog!
Heb hem nog niet gekocht...
Tijd gebrek, stage en werk...

Verder wilde de dealer me alleen een
testrit laten maken als het droog weer was.
(Hadden we beide meer aan zei hij).

Dus ik wacht het nog ff rustig af tot het
weer droog is als ik tijd heb.

Bedankt voor de tip : Hoger kan altijd nog, lager niet.. zo simpel dat je er gewoon niet aan denkt.
 
niet gelijk happen

beetje vaag blijven....
als je gelijk zegt dat je hem helemaal top vind dan betaal je meer..
doe net of je een andere fiets bij een andere zaak heb zien staan en dat ze daar er veel af wilden doen ivm einde van motorseizoen
niet kijken en gelijk kopen dus... gewoon een paar keer gaan ... heb ik ook gedaan ..
ik heb er 2000,- afgekregen (bij een hornet van \'99)

mocht die andere motor nou al verkocht zijn dan is dit misschien iets voor je http://www.motoroost.nl/~ac0055/100331.HTM heb je denk ik voor 14000 in de handen ?? ZEER goede ervaring met deze dealer (motoroost)
 
Laatst bewerkt:
Zelf ben ik van het type recht door zee, vraag hem gewoon duidelijk wat die er voor moet hebben, maar zeg wel duidelijk dat je niets heb in te ruilen, dat moet absoluut schelen in prijs.

En waar ze nooit heel moeilijk over doen is inderdaad korting op kleding en helmen.
Kost hun namelijk niets, en zij heb het voor minder, denk ook aan alarm of een slot bijv.
En kijk even of er nieuwe of bijna nieuwe banden op zitten, ook meteen meebedingen, maar pas nadat je een prijs heb afgesproken, zo van o ja, en die banden.
 
Mijn motor is ongeveer dezelfde prijsklasse. Ik heb er na makkelijk en leuk onderhandelen 1500 piek afgekregen, alarmpje (beste spy ball die er was) bijgekregen, kleine en grote beurt gratis, volgend setje banden mocht ik ook uitzoeken en werd er gratis opgezet (worden waarschijnlijk bt10\'s). Dit was in september, nu zou het natuurlijk nog net iets leuker kunnen gaan. Zet gewoon in op 16.000 piek.
 
twisted Paul
ik was ff benieuwd of je de motor nu gekocht hebt(samen met maximum) of niet

:? :? :? :? :? :? :?

aangezien het aan het begin van deze topic leek dat je hem direct ging kopen
 
Hoi!

Nee, heb hem nog niet.. :(

Maar wel goed nieuws, ik ga zaterdag een
testrit maken als het weer mee zit.

Afgelopen weken 5x per week stage en ma/vr
en 5x bijbaantje di/za.

Dus dan is het krap aan..

Ik hou jullie zeker op de hoogte!
 
Doen!! Dan kunnen we samen gaan rijden komende weken!! Ik heb het wel druk met sociale dingen (vrienden e.d) maar voor motorrijden wijkt alles!!

En wat heb je nu aan een baan. Beetje bijklussen is veel beter. Leve de werklozen!!!

(voor de mensen die het nog niet doorhadden: vandaag laatste werkdag en 3 weken vakantie in het vooruitzicht!!)
 
Hee Joel!

Bedankt voor je reactie nog!


Da zit wel goed! Veel plezier zaterdag, en dat van alleen met droog weer hebt\'ie natuurlijk wel gelijk in... Niet glad voor jou, en geen poetswerk voor hem...

Veel plezier en suuk6 zaterdag en laat het weten hè? Je hebt het goeje merk in handen!
 
Hee Maximum!

Ontslag nemen...hhmm.. och ja beter dan krijgen..

Als je de zin/tijd hebt om twee uur door
de vrieskou te knallen...graag!!!
Kan wel wat \"expertise\" gebruiken.

Ik ga dalijk na de stage ff langs om te zeggen
dat ik morgen dus een testrit wil maken rond
een uur of een.

N.a.v. alle reacties wil ik dus toch op 16.000
mikken (ook moet ik nog een paar laarzen en
een goed slot, dus misschien kan ik daar ook nog
wat mee).

Verder kan ik Hans_V mailen of hij zin/tijd heeft.

Dat wast.. en voor de rest...jullie horen het morgen avond wel!!
 
Geen inruil = 10% eraf. Motoport Amsterdam heeft/had hun motoren dubbelgeprijsd: met en zonder inruil, gemiddeld zo\'n 10% goedkoper zonder inruil. Daar begin je een keer mee. 17750 - 10% = 16000. Als je een beetje lef hebt ga je daar gewoon onder zitten qua bod. Gewoon stevig in je schoenen blijven staan en je niet van de wijs laten brengen. Succes...
 
Terug
Bovenaan Onderaan