help.. politie heeft me gelaserd.. ennu?

Je had je natuurlijk in eerste instantie niet moeten laten pakken...
In 2e instantie zou ik zeggen... bezwaarschrift!! Zorg maar dat die luie ambtenaren in Leeuwarden het druk krijgen!!

Niet tegen ambtenaren hoor... heb zelf ook 9jaar lang geslapen... haha!

en volgens mij ben je nog steeds niet wakker :Z
 
Maar jij vindt het niks; het frustreren van de flits terreur?

ben wel tegen dat zinloze geflits onder het mom van verkeersveiligheid, zeker bij snelheidsovertredingen van 10km of minder, maar ja als je te hard gaat en je wordt gepakt, gewoon betalen, risico van t vak.

Zie trouwens niet hoe al die bezwaarschriften dat flitsen tegen gaan.
 
Misschien kun je een lulverhaal ophouden over onnauwkeurigheid van Lasermeeting bij motorrijders.

Zover ik weet, meet de lasergung afstand tot het object waar ie op schijnt, en dit een bepaalde tijd later nogmaals, verschil in afstand gedeeld door verschil in tijd is dan je snelheid.

Je zou dan kunnen gaan lopen zeuren dat die kerel misschien geen stille handjes heeft, en dat hij door bewegen steeds wisselend op motor en op je helm ofzo geschenen heeft. Afstandsafwijking van de meting is dan een metertje, met die meettijd.

Als dat ding elke 0,1 seconde meet, dan is dat 1m op 0,1s, ofwel 10m bij 1s, ofwel 36 km/uur afwijking.

Kun je altijd proberen zo'n lulverhaal.... of het je echt lukt lijkt me niet, maar nooit geschoten is altijd mis :p

Volgens mij werkt zo'n laser ook met het dopplereffect en worden er in korte tijd meerdere metingen verricht om de nauwkeurigheid te vergroten. Als je dan inderdaad met bovenstaand lulverhaal aankomt zetten lachen de OvJ en de rechter nog harder, want het is zowiezo lachen voor die gasten, zo'n spartelende motorrijder/ster die te hard gereden heeft.

succes,

martijn
 
Ook motoren zijn te laseren, moeilijker, vanwege het kleinere frontaal oppervlak, maar is wel mogelijk. Aardig van die andere motorrijder maar helaas dus niet waar.

thanks voor de tip!
volgende keer moet ik dus ff slingeren als ik merk dat ik gelaserd word :)
 
Was laatst een topic over, vrouwelijk schoon die geen bon kregen van mannelijke agenten.

Heb jij effe pech :+

Kan door de volgende oorzaken komen.
1. mannelijke agent was homo. :+
2. jij ziet er niet uit. :X

vooralsnog ga ik voor optie 1. ;)
ckeck: post hier je motorbabes deel 2, enm je kunt zelf oordelen of ik er niet uitzie ;)
 
Volgens mij werkt zo'n laser ook met het dopplereffect en worden er in korte tijd meerdere metingen verricht om de nauwkeurigheid te vergroten. Als je dan inderdaad met bovenstaand lulverhaal aankomt zetten lachen de OvJ en de rechter nog harder, want het is zowiezo lachen voor die gasten, zo'n spartelende motorrijder/ster die te hard gereden heeft.
De Lasergun werkt niet op basis van het Dopler-effect. Met de laser wordt de afstand tussen lasergun en auto/motor gemeten en een fractie van een seconde later weer. De afstand delen door de tijd en je hebt de snelheid.

Jij bent waarschijnlijk in de war met radar want daar wordt wel gebruik gemaakt van het Doppler-effect.
 
Je kunt wel een bezwaarschrift indienen waarin je vraagt om de meethoek. Het maakt namelijk bij een lasergun heel erg uit onder welke hoek ze hebben gemeten (van recht voor geeft al een heel ander resultaat dan een meting onder een hoek van 30 graden) Als je wil kan ik wel aan een waterdichte natuurkundige verklaring voor je regelen. Ik heb dit namelijk van een kennis die ook een bezwaarschrift heeft ingediend met deze reden en hele verklaring (hij zit erop). Heeft er niets meer van gehoord.
 
Je kunt wel een bezwaarschrift indienen waarin je vraagt om de meethoek. Het maakt namelijk bij een lasergun heel erg uit onder welke hoek ze hebben gemeten (van recht voor geeft al een heel ander resultaat dan een meting onder een hoek van 30 graden) Als je wil kan ik wel aan een waterdichte natuurkundige verklaring voor je regelen. Ik heb dit namelijk van een kennis die ook een bezwaarschrift heeft ingediend met deze reden en hele verklaring (hij zit erop). Heeft er niets meer van gehoord.
ahaaa. dank u danku !!!daar kan ik wat mee!! dat zou wel heel erg fijn zijn, als je dat zou kunnen regelen? heb er zelf echt de ballen verstand van ook al heb ik vier jaar natuurkunde gehad... zou je dat op de mail kunnen zetten ofzo?
 
Ik ga voor je opzoek. Met een beetje mazzel kan ik er zaterdag om vragen en dan hopelijk zo snel mogelijk naar je toe mailen
 
hee top!!zag dat je in Apeldoorn woont!? kijk maar uit, want daar ben ik dus van de weg gehaald.. Europaweg.. iig al hardstikke bedankt!
 
Op de europaweg.. kan me voorstellen dat je daar iets harder reed dan toegestaan.

Zodra ik de uitleg heb zal ik em op mf posten.

hee top!!zag dat je in Apeldoorn woont!? kijk maar uit, want daar ben ik dus van de weg gehaald.. Europaweg.. iig al hardstikke bedankt!
 
Okay hier even snel een voorlopige uitleg. Ik kan het nu nog even niet toelichten maar als er vragen zijn kan dat morgen wel.

full
 
Auw er staan wel wat schrijffouten in. Maar ja ik had haast dus niet lopen zeiken.

En de rijrichting van de motor in situatie 2 is dus ook nogsteeds recht naar beneden.
 
Ben helaas ook gelaserd poosje terug (en heb niet lopen mauwen hier, moet je maar niet te hard rijden). Die agent zei nog tegen me, we hebben geluk dat je geen bijvoorbeeld duc rijdt, die dingen zijn moeilijk te pakken met die twee lampjes. Mijn enkele lichtunit gaf helaas genoeg duidelijke reflectie, 205 euri armer, zonde maar eigen schuld
 
Terug
Bovenaan Onderaan