help.. politie heeft me gelaserd.. ennu?

kaatje

Die hard MF'er
23 jan 2004
420
0
Hoenderloo
ben vanochtend van de weg af gehaald omdat ik 120 reed, waar 80 toegestaan is(kan makkelijk daar, maar dit terzijde) met een lasergun hebben ze mijn snelheid gemeten, maar nu werd ik daarna door een motorrijder van de weg afgehaald.
Hij vertelde me dat ik bezwaar aan moest tekenen omdat je met een laser de snelheid van een motorrijder niet nauwkeurig kan meten.
kan iemand me vertellen wat ik nu het beste kan doen?! alvast dank voor de hulp!
 
Onzin. Als die agent kan mikken en je 'raakt' met die laser, staat je snelheid gewoon genoteerd.

Sparen dus. En hopen dat het onder de 30kph te hard blijft.
 
tjah, wat kan ik in godsnaam als argument gebruiken?
ik hou ervan om te hard te rijden? zucht.. hoop dat jij wat beters weet?!
Nee, helaas. Ik weet het ook niet. Maar als je wat te binnen schiet, laat je het dan ff weten? Misschien hebben we er nog wat aan. O-)
 
haha, ik doe mijn best, heb al geprbeerd om met mijn blonde haar en blauwe ogen met onschuldige blik de agent in te palmen, maar werkte ook niet echt ;(
 
haha, ik doe mijn best, heb al geprbeerd om met mijn blonde haar en blauwe ogen met onschuldige blik de agent in te palmen, maar werkte ook niet echt ;(

Ik denk dat er niets anders op zit dan de vereiste contributie van de hardrijdersclub te betalen, maar dat hoort er bij als je graag hard rijdt ;) Met een beetje geluk is het een eenmalige bijdrage :X

Ps, als je staande bent gehouden, dan heb je ook vast wel zo'n geel liefdesbriefje gekregen. Wat staat daar voor snelheid op :?
 
tjah, wat kan ik in godsnaam als argument gebruiken?
ik hou ervan om te hard te rijden? zucht.. hoop dat jij wat beters weet?!

Sorry...Weet jij misschien een goed argument tegen een standaard flitsbon? Er stond weer eens 30 mille aan radar/fotografie apparatuur in de bosjes...
 
ow dat zal ik es even bekijken, ga em even zoeken tussen de zooi, hoop dat ik hem nog niet heb verscheurd....
 
dat moet je ook oefenen, mail me maar dan zal ik wel de norse agent spelen. B|


full
 
verfrommeld en wel... maar het papiertje zegt 117 km/u.. hou alleenniet zo van dit soort liefdesbrieven '(
 
haha, ik doe mijn best, heb al geprbeerd om met mijn blonde haar en blauwe ogen met onschuldige blik de agent in te palmen, maar werkte ook niet echt ;(
Piccie ??
Kijken of die agent wel goed gekeken heeft B| Anders kun je dat misschien nog in je bezwaarschrift vermelden :?



Ook motoren zijn te laseren, moeilijker, vanwege het kleinere frontaal oppervlak, maar is wel mogelijk. Aardig van die andere motorrijder maar helaas dus niet waar.
 
verfrommeld en wel... maar het papiertje zegt 117 km/u.. hou alleenniet zo van dit soort liefdesbrieven '(
Was er een tijd geleden niet een uitspraak van de rechter geweest die het gebruik van lasers verbood? Was het niet dat de laser wettelijk gezien geen geldig apparaat was om snelheden te meten... oid? Ben niet juridisch/wettelijk genoeg onderlegd verder, misschien dat PanRider ofzo kan helpen :)
 
Was er een tijd geleden niet een uitspraak van de rechter geweest die het gebruik van lasers verbood? Was het niet dat de laser wettelijk gezien geen geldig apparaat was om snelheden te meten... oid? Ben niet juridisch/wettelijk genoeg onderlegd verder, misschien dat PanRider ofzo kan helpen :)
oeh, heel sterk
dat moet ik maar es iets verder uit gaan zoeken
 
HOGE RAAD heeft gezegd dat niet goedgekeurde apparatuur die niet in het regelement meetartikelen staat TOCH rechtsgeldig is.. (tja, waarom je dat register dan uberhaupt hebt |( dus dat kun je shaken.

Verder is het wel zo dat de degene die jou b/gelaserd heeft ook degene is die jou staande had moeten houden.
anyway, het was 37km/h te hard, dus rijbewijs inleveren toch ?
zoniet, dat is het al omdat het niet gevaarlijk was.
maar dan mag je voorkomen (tis namelijk geen "muldertje" meer) en aan een rechter uitleggen waarom JIJ 37km/h te snel mocht rijden.

tijd om te gaan sparen en als een mak schaap naar de rechtbank te gaan en daar afgeslacht te worden voor een dikke bekeuring (gok op 200 euro) of je gaat jezelf verdiepen en proberen te redden wat er te redden valt..

(omdat het namelijk geen muldergedraging is, MOET de OvJ gaan bewijzen dat jij dit gedaan hebt zonder enige twijfel, itt een muldergedragen, waarbij JIJ moet bewijzen dat jouw VOERTUIG het niet was)...
 
HOGE RAAD heeft gezegd dat niet goedgekeurde apparatuur die niet in het regelement meetartikelen staat TOCH rechtsgeldig is.. (tja, waarom je dat register dan uberhaupt hebt |( dus dat kun je shaken.

Verder is het wel zo dat de degene die jou b/gelaserd heeft ook degene is die jou staande had moeten houden.
anyway, het was 37km/h te hard, dus rijbewijs inleveren toch ?
zoniet, dat is het al omdat het niet gevaarlijk was.
maar dan mag je voorkomen (tis namelijk geen "muldertje" meer) en aan een rechter uitleggen waarom JIJ 37km/h te snel mocht rijden.

tijd om te gaan sparen en als een mak schaap naar de rechtbank te gaan en daar afgeslacht te worden voor een dikke bekeuring (gok op 200 euro) of je gaat jezelf verdiepen en proberen te redden wat er te redden valt..

(omdat het namelijk geen muldergedraging is, MOET de OvJ gaan bewijzen dat jij dit gedaan hebt zonder enige twijfel, itt een muldergedragen, waarbij JIJ moet bewijzen dat jouw VOERTUIG het niet was)...
Boekjes nog maar eens opzoeken B|



Degene die de staandehouding verricht hoeft NIET dezelfde te zijn als die de meting doet!

RBW inleveren is bij +50 ;)

Het is idd geen muldertje meer, maar voorkomen zal ook wel meevallen, zeker als het de eerste keer met +30 is (of +40 in geval van op snelweg) zal de officier je naar alle waarschijnlijkheid een schikkingsvoorstel sturen die je kan betalen en klaar.
 
HOGE RAAD heeft gezegd dat niet goedgekeurde apparatuur die niet in het regelement meetartikelen staat TOCH rechtsgeldig is.. (tja, waarom je dat register dan uberhaupt hebt |( dus dat kun je shaken.

Verder is het wel zo dat de degene die jou b/gelaserd heeft ook degene is die jou staande had moeten houden.
anyway, het was 37km/h te hard, dus rijbewijs inleveren toch ?

volgens mij hoefje je rijbewijs pas in te leveren bij 50 km/u te hard O-)
 
haha, ik doe mijn best, heb al geprbeerd om met mijn blonde haar en blauwe ogen met onschuldige blik de agent in te palmen, maar werkte ook niet echt ;(

Als ik toch agent was geweest... 8-) P. IJsvogel houdt wel van blond haar en grote onschuldige blauwe ogen :9

Maar to the point, je kan maar vast gaan sparen want er is geen ontkomen aan. Gelaserd en staande gehouden = geen schijn van kans.
 
Terug
Bovenaan Onderaan